gutt 07 + baby 09 Skrevet 31. juli 2007 #1 Skrevet 31. juli 2007 Når dere starter med smaksprøver....begynner dere da med et eller to smaksprøver for dagen? Bør man begynne å ha malt eller sviske i fra begynnelsen?
mamma tiL 1stor+2små Skrevet 31. juli 2007 #2 Skrevet 31. juli 2007 Jeg begynte da gullgutten var 4 mnd,med en smaksprøve de første dagene,så at det gikk bra og gav ham to.Gav ham ikke sviskesaft uten at han hadde forstoppelse eller hardt i magen.Noen han sjelden har hatt,men det har hendt. Håper at du finner det som passer for din baby.Lykke til.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå