Gå til innhold

Hvor mye penger bruker dere på barna deres til feks bursdag?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og dette er ikke et innlegg som er ment for å skryte av at jeg bruker så utrolig masse penger el.. Bare lurer på hva som er vanlig.

Selv kjøper jeg en ting til ca 700-1000 kr samt setter inn penger på kontoen, hvor mye avhenger av hvor god råd jeg har, men ca 1000 kr eller noe...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

kjøper noe han ønsker seg, men ser sjelden på prislappen.

han har fått dyre ting som f.eks sykkel, eller billige ting som f.eks uteleker.

Skrevet

har ikke kjøpt så dyre gaver.. kanskje rundt 500.. men er det noe som de trenger eller sånn så kan jeg bruke litt mere.. men kjøper ikke bare for å kjøpe for en høy sum.. nå er de små så kan jo bli mere når de blir større og de ønsker seg andre ting..

Skrevet

Vi bruker ca 1000 kr, men kommer litt ann på hva det er.

Nå fikk hun seng, så da ble det mere, men dette er noe hun måtte ha uansett.

Hvis det er dyre ting hun trenger legger vi det opp til bursdagen eller jul:)

Skrevet

Tja kommer litt ann på..men mellom 1500 og 2000

Skrevet

Han har bare hatt 1 bursdag til nå:) Men da kjøpte vi for rundt 1500 kr. Vi kommer nok til å kjøpe for rundt 1000 kroner framover tenker jeg. Men dersom han ønsker seg sykkel eller andre store ting, blir det jo mer.

Skrevet

Da han ble 1 år fikk han egentlig ikke noe spesielt. Men hadde fått masse i ferien (han har bursdag i august) og ny bilstol.

Når når han blir 2 år bruker vi ca 1000, pluss at det kanskje blir litt ekstra siden han blir storebror en uke før..

Skrevet

Dattern er 3 år . I år fikk hun klär for ca 600 fra Zara (hun har bursdag i april så hun fikk da sommer klär som hun alikavel trengte :o)) Og så fikk hun Vikin Gore Tex joggesko - er vel en 600,- (det trengte hun og)

Kjöpte og ett gullsmykke til henne med kjede : ca 1000,- Samt en dukke hun önsket til 200,-

Så det ble jo 2400,- , men 1200,- av de var jo ting hun trengte/måtte ha uansett :o)

Skrevet

jenta mi flytta inn på nytt rom ved bursdagen.. fikk ny seng, skap, teppe, gardiner osv osv... sikkert for 5000kr.. men det er ting ho hadde fått uansett.. så kaller det ikke bursdagsgave..

Skrevet

Det kommer litt an på..

Pleier egentlig ikke å kjøpe ting hun hadde fått uansett (ytterklær, bilsete osv.) til bursdager lenger.

Nå er hun 6,5 år da, og er litt mer opptatt av gaver enn mindre barn vil jeg tro..

Bruker vel litt i overkant av tusenlappen

Skrevet

500-1000...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...