Lilly 79 Skrevet 31. juli 2007 #1 Skrevet 31. juli 2007 Jeg bestillte nettopp det skolejenta trenger av tø til høsten på H&M, nettopp. Alt fra joggebukser, longser, og yttertøy. Tilsammen ble det ca 3000. Er det mye, synes dere? -Hehe, har jeg latt meg friste av mye unødvendig, eller er det omtrent en slik sum dere kommer opp i? Barna vokser jo, og det sm fremdeles passer, er slitt ut.
Gjest mphs Skrevet 31. juli 2007 #2 Skrevet 31. juli 2007 Har ingen aning. kjøper det hun trenger. Blir ganske mange kr. i ullklær regner jeg med.
Lilly 79 Skrevet 31. juli 2007 Forfatter #3 Skrevet 31. juli 2007 Nei, dette var uten ullklær og sko. Regner med å bruke ca 1200 på to par sko, og 0 i ull. Det hun hadde i fjor, passer enda:-)
Gjest Skrevet 31. juli 2007 #4 Skrevet 31. juli 2007 Aner ikke hvor mye jeg bruker til sammen, men det blir jo en del mer om høsten/vinteren enn til sommeren. Bruker en del på yttertøy, støvler og ulltøy. 3000 hørtes ikke mye ut. Det er vel omtrent det jeg bruker på dress, votter, cherrox og goretex-støvler....
Lilly 79 Skrevet 31. juli 2007 Forfatter #5 Skrevet 31. juli 2007 Ja, jeg synes ikke det var så ille selv. Og da er det jo votter, luer, og longser inkludert også... Pluss at mor lot seg friste, og bestillte et pat søte tunikaer, og en dongeribukse og en hettejakke til lillemor i tillegg:-)
Blue Lady Skrevet 31. juli 2007 #6 Skrevet 31. juli 2007 Kjøper egentlig ikke typiske høst-klær, har vel med hvor vi bor å gjøre, bruker de samme inneklærne hele året (ikke ull om sommern da) stort sett. Lucas må ha seg noen nye bukser det er det eneste jeg kommer på, så i år blir det ikke så mye til høsten. men til vintern må han nok ha litt mer ullundertøy og nye utesko hvertfall. Var så heldig at jeg fant vinterdress til halv pris til han i vår så det har vi!
Gjest Skrevet 31. juli 2007 #7 Skrevet 31. juli 2007 Kjøper det eg ser dei trenger. Tenker vel ikkje så veldig over total pris, men handler ikkje det dyreste da. Trenger nytt heile tida, for mine sliter veldig på klærne sine.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå