Gjest Skrevet 31. juli 2007 #1 Skrevet 31. juli 2007 Er det rett før termin eller rett etter man føder? Merker at det skjer forandringer på frontpartiet..hehe
PopUp Skrevet 31. juli 2007 #2 Skrevet 31. juli 2007 Her kom det noen timer etter snuppa var ute... Puppene var jo større og det skjedde helt klart saker på slutten, men det kom ikke ut en eneste dråpe før hun var ute...
Gjest Skrevet 31. juli 2007 #3 Skrevet 31. juli 2007 Den kommer vel for fullt litt etter man føder. Men man har vel råmelk ganske lenge før. Merket noe her etter en 4 mnd husker jeg.
Blue Lady Skrevet 31. juli 2007 #4 Skrevet 31. juli 2007 Tror jeg begynte å få råmelk allerede i 4. mnd denne gangen.. må sove med BH for det blir stygge flekker i senga *arg*. Men den ordentlige melka kommer vel 2-3 dagen etter fødsel tror jeg.
Maisie Skrevet 31. juli 2007 #6 Skrevet 31. juli 2007 Hos noen kommer melka allerede mens man er gravid, og hos andre ikke før etter fødselen. Det gjør faktisk ikke noe om melka ikke kommer før et par dager etter fødselen, barna er utstyrt med "niste", så de sulter ikke. Men de har godt av å suge likevel, det stimulerer melka til å komme. Hos meg kom den en dag etter fødselen. Glad for at den ikke kom før, så jeg slapp å begynne med ammeinnlegg allerede før ungen kom.
Gjest Skrevet 31. juli 2007 #7 Skrevet 31. juli 2007 Er det noe man kan gjøre som kan hjelpe ammingen? Fikk det ikke til sist. Lillemann ville ikke suge ordentlig og jeg fikk sår. Måtte bruke brystskjold men det var vooondt.
PopUp Skrevet 31. juli 2007 #8 Skrevet 31. juli 2007 Ta imot all hjelp du kan få på barsel... Jeg var nede etter et par dager også slik at de fikk hjelpe oss med teknikken. Var sår, men det hjalp kjempebra med purelan og albueskjell (ikke samtidig da)...
Twig Skrevet 31. juli 2007 #9 Skrevet 31. juli 2007 Hadde råmelk fra uke 29, og melka kom veldig fort samme dagen jeg fødte..
Gjest mphs Skrevet 31. juli 2007 #10 Skrevet 31. juli 2007 Jeg fikk ikke melka før 4.dagen etter fødsel.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå