lillegull:) Skrevet 31. juli 2007 #1 Skrevet 31. juli 2007 kjenner babyen hikker ofte , kjenner det helt ned rett over skambeinet på venstre side.. langt nede altså.. flere som kjenner det der? kjenner det på venstre side hele tiden ,aldri noe annet sted, og er det normalt at de skal hikke så mye.. ofte flere ganger om dagen..hehe:) 13 dager til termin:)
Offshore-mamma Skrevet 31. juli 2007 #2 Skrevet 31. juli 2007 Mi og hikker masse. Kjenner det mest nede til venste jeg også. Noen ganger hikker hun så lenge at jeg får nesten litt vont på hennes vegne. Må jo bli dødssliten av det der, stakkar! Oftest begynner hun rett etter jeg har spist. Så hun er sikkert litt matmons, akkurat som mora, hihi.. Men det er ikke noe å bekymre seg for, er visst bare god trening for lungene og fordøyelsen har jeg hørt.
Anonym bruker Skrevet 31. juli 2007 #3 Skrevet 31. juli 2007 Heisann,, Har det akkurat likens som deg. Jeg har termin på akkurat samme dag. At du kjenner at det hikkes kun på venstre side er kanskje fordi hun ligger på din venstre side. Jeg har det slik på høyre side og kun der. Men jeg vet at hun ligger med rumpa opp mot mitt høyre ribbein. Det sies at de som hikker mye får sterke lunger. Det hikkes masse i magen min også ja og det er ingenting å bekymre seg for. Betyr bare at lungene fungerer som de skal. Nå er jeg mest spent på når fødselen starter siden slimproppen løsnet i dag. endelig noe som skjer. Hadde vært fint om hun kom nå.
lillegull:) Skrevet 31. juli 2007 Forfatter #5 Skrevet 31. juli 2007 vet åssen du har det.. er så spent jeg også.. tror min spropp gikk her om dagen, men er så usikker på åssen den ser ut jeg da.. blir sagt så forskjellig:) men var ikke blod ihvertfall:) da får vi babyer med bra lunger da dere, og det er flott:) lykke til videre:)
Sol + spire Skrevet 31. juli 2007 #6 Skrevet 31. juli 2007 For min del så sproppen ut som vanlig utflod bare litt mer sm rød/brunt slim og en klump som var litt gele aktig. Merker at det nesten er ekkelt å skrive det...hehe Men det er jo veldig forskjellig fra person til person. ja babyer med bra lunger får vi...og de vil sikkert rope høyt med sterke lunger..hehe Lykke til du også.
lillegull:) Skrevet 31. juli 2007 Forfatter #7 Skrevet 31. juli 2007 min var litt hvit geleaktig.. da var det nok den som gikk da..hmm:) litt ekkelt å skrive det ja, men er jo sånn det er.. masse som skjer med kroppen både ekle og fine ting når man er gravid:)
Sol + spire Skrevet 1. august 2007 #8 Skrevet 1. august 2007 Ja det er nok det. Vi får bare krysse fingrene for at vi ikke blir gående på overtid. Da blir jeg sprø tror jeg..hehe...
tjukkebollefeta Skrevet 1. august 2007 #9 Skrevet 1. august 2007 Jeg kjenner også hiking på venstre side Har termin på lørdag, så er litt spent nå kjenner jeg. Hodet hadde ikke festet seg da jeg var på kontroll for to uker siden, men håper det har d nå. Skal på ny kontroll i morgen. Denne slimproppen ja... Litt usikker på om min har gått eller ikke jeg... Hadde et par dager med mye seig utflod, men den var mer hvitaktig...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå