Gjest Skrevet 31. juli 2007 #26 Skrevet 31. juli 2007 * Lammeskinn * Masse kluter, bruker en haug hver dag * Mesoft kompresser * Nå i det siste: babygym og krabbeteppe, kan ligge der lenge * Babycall * Helsetepper i bomull, et must; varmer når det er kjølig og er svale når det er varmt. * Til meg: Chicco ammeinnlegg
Gjest Skrevet 31. juli 2007 #28 Skrevet 31. juli 2007 Hehe, minsten vår har også en jumparoo, han elsker den! Ellers så er bæresjalet og koseelefanten fra Lamaze uunnværlige!
selma07 og engel Skrevet 31. juli 2007 #29 Skrevet 31. juli 2007 -Bæresjal -tummytub -mesoft -babygym Det minst smarte er vugge.. blir aldri og har aldri blitt brukt... Tar bare masse plass....
Sørland-snuppa Skrevet 31. juli 2007 #30 Skrevet 31. juli 2007 babycall med skjerm så jeg kan se han hele tiden.til og med når det er bek mørt på rommet. Den er utrolig god. jeg kan gå inn på rommet og nesten ikke høre han puste, men så går jeg inn i stua til babycallen og hører pusten veldig godt. utrolig god mikrofon på den. sambo kom hjem med den og så det var helt unødvendig og bruke så mye penger på en slik. vi har jo alt i en etasje og rommet ikke så lankt i fra stua. men nå er jeg helt avhengi av den. en utroli trygghet og se hvordan han ligger hele tiden og høre at han puster greit. I begynnelsen spøy han veldig mye og klarte ikke og spytte ut alt når han sov og det var for mye til hat han bare kunne svelge det så jeg måtte ofte inn og løfte han på siden så han kunne få det ut. så hinstet hanveldig mye etter pusten også i begynnelsen. en utrolig betryggelse og kunne følge med på han da.
Annapanda har fått en til Skrevet 1. august 2007 #31 Skrevet 1. august 2007 Fikk en smokk som er temp-måler! Og den er jo bare genial, kjøpt på Elkjøp! Og er nå min barselgave til venner og kjente.....hehe!
Mrs. Bouquet Skrevet 1. august 2007 #33 Skrevet 1. august 2007 Baby Einstein DVD filmene Bilstol med en base i hver bil. Regntrekk til bilstol. Sovpose til bilstol Badestolstativ Babybjørn vippestol Brukt simovogn til å trille i hovedetasjen og ha som sovevogn på terrassen
Lille søtnos Skrevet 1. august 2007 #35 Skrevet 1. august 2007 Til de som lurer på hva mei tai er : bæresele. Se på tettinntil.com for mer informasjon. Er mer anvendelig enn for eksempel babybjørn. Smarteste kjøp : vippestol med vibrering og musikk da smurfen var liten, og bæresele som vi fortsatt har stor glede av.
♥2 små gull♥ Skrevet 1. august 2007 #36 Skrevet 1. august 2007 Er nok mange ting jeg kunne skrevet her, men det første jeg kommer på er nesesugeren... sånn fra apoteket til å få ut snørr. Du verden så praktisk den er, ett sug og busen er ute! Ellers så kommer smokk høyt opp, og smokkesnor el. hva det heter. Sånn som man fester smokken i som også festes i genseren så smokken ikke blir borte. Genialt!
Gjest Skrevet 1. august 2007 #37 Skrevet 1. august 2007 hm.. Smokk ja, det er jeg helt enig i! hehe.. og bæresele!! helt gull!! Brukt den mye!!! =) snor til smokken er også veldig smart ja.. babygym! =)
Gjest Renate&Nydelige Christina Skrevet 1. august 2007 #38 Skrevet 1. august 2007 Smokk (avent sine i silikon) Bleiebøtta Duo vogna, elsket den vogna når den var bagdel.... Tepper (mange i flezee, ble brukt ver dag!)
Mamma til to tette Skrevet 1. august 2007 #39 Skrevet 1. august 2007 Vogn med adapter til bilstol. Genialt når vi skal handle og ikke vil dra med oss hele vognen, gutten elsker seg oppi der for da får han jo sett alt. Lammeskinn fra nøstebarn,sover godt på det både på gulv, i vogn og i seng. Greit å ha med på besøk så kan han ligge der. Ikke kjøp men svigermor strikket ullpledd fra nøstebarn, utrolig stort og varmt og godt. Taes med overalt og kan enten legges tynt eller i flere lag over ham.
Forskeren Skrevet 1. august 2007 #40 Skrevet 1. august 2007 Enig med FruLykkelig; elastisk sjal! Uunnværlig når jeg er alene med begge barna i alle fall.
Stolt Mamma™-1jente og 1gutt!! Skrevet 1. august 2007 #41 Skrevet 1. august 2007 smokk vippestol babygym helsetepper stelleveske
mayaya Skrevet 1. august 2007 #43 Skrevet 1. august 2007 mei tai babygymmen uro over senga og stellebordet
lenej :o) Skrevet 1. august 2007 #44 Skrevet 1. august 2007 reisesenga. (sprinkelsenga står på mørkeloftet her ) smokkene, vippestolen er et must, og alle teppene, og kosene hannes (kluter, teppe, bamser) og vogna.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå