Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har peiling? Priser og sted, evt kvalitet?

Tok på Volvat ved Lagunen i uke 10 med forrige mann, men synes ikke kvaliteten var den beste. (Tok bare utvendig da men......... hehe!)

 

Noen anbefalinger?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

olav storeide på fanaklinikkene (tror stedet heter det)

 

han holder til i samme bygg som meny på nesttun. betalte ca 170kr for UL.. helt ok der, vet ikke hva du skal dit etter - jeg ville bare se babyen i grunn... :D

Skrevet

he he.. hørtes litt rar ut den siste setningen der.. men uansett så var poenget bare at jeg ikke gikk til han for noe særlig grunn så fikk "svar" på det jeg ville, og det var at babyen var der (hehe) og at den var i live :D

 

 

Skrevet

Det er i grunnen det jeg vil, bare vite at alt ser normalt ut og at hjertet slår. Er dette en gynekolog da? Var han behagelig?

Skrevet

han er spesialist på svangerskap og kvinnesykdommer ... så han tar sikkert GU også men han er en veldig flink lege hvertfall... han har ikke sånn stor UL skjerm men du får se babyen og han kunne blant annet se at babyen min ikke hadde ganespalte og så målte han hvor stor den var slik at jeg fikk termindato...

her er nr om du vil ringe han. Tror ikke d er lang venteliste der heller :D

 

tlf 55130720

Skrevet

Tusen takk for svar, tror jeg skal prøve han kanskje jeg!!

 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...