Blue Lady Skrevet 31. juli 2007 #1 Skrevet 31. juli 2007 Da jeg fikk Lucas hadde jeg ingen ammetopper, men endte opp med å ikke amme så det var ikke det store savnet. (var ikke pga ammetoppene at jeg ikke ammet altså ) Men denne gangen SKAL jeg amme, og tenker at det kan være greit med noen slike topper, slipper å dra frem hele magen liksom. Men hvor lenge brukte dere dem? Tror dere jeg trenger mange? Tips til andre plagg som er praktiske?
PopUp Skrevet 31. juli 2007 #2 Skrevet 31. juli 2007 Jeg har liksom ikke funnet noen jeg syntes var allrighte, hehe... Eller så er de svindyre ;o) Jeg bruker bare en singlet under trøya/genseren jeg har på meg, drar opp den ytterste, og drar ned singleten (skjønte du? hehe) Eller så er det greit med trøye/genser med knapper i midten brystet )
Blue Lady Skrevet 31. juli 2007 Forfatter #3 Skrevet 31. juli 2007 Ja, singlett under går jo også ann! Fant noen helt enkle t-shirts på HM her en dag, kosta 99 og 149 så det var ikke så ille pris syntes jeg.
Sluffsa Skrevet 31. juli 2007 #4 Skrevet 31. juli 2007 Jeg har nå 5 ammetopper som jeg bruker mye, spesielt når jeg skal ut på besøk o.l. Synes de er kjempekjekke jeg... 4 av dem er fra h&m og en boobtopp.....
PopUp Skrevet 31. juli 2007 #5 Skrevet 31. juli 2007 Nei, det er grei pris, men nå har jeg sluttet å se etter det ) Jeg fødte i mars, og da fant jeg enten bare kortermete eller de svindyre, hehe...
Blue Lady Skrevet 31. juli 2007 Forfatter #6 Skrevet 31. juli 2007 Hvordan er kvaliteten på boob kontra HM? ser for meg at boob er mye dyrere.
Mamma til gutt06+jente mai-10 Skrevet 31. juli 2007 #7 Skrevet 31. juli 2007 Jeg kjøpte en del nøytrale, enkle ammetopper. Hvit, svart, grønn osv. Syns det var veldig praktisk med disse når jeg skulle ut, og ammet feks. på kafe. Men jeg brukte også vanlige topper, og det funket greit det også. Da la jeg somregel et teppe eller liknende der magen kunne synes.
Gjest Riga+hippiesnulla & piratspira Skrevet 31. juli 2007 #8 Skrevet 31. juli 2007 Ingen ammetopper som passa, så kjøpte ikke noen.
Blue Lady Skrevet 31. juli 2007 Forfatter #9 Skrevet 31. juli 2007 Der sier du noe ja! jeg kjøpte bare min vanlige størrelse, men aner fakisk ikke om de passer.. nytter ikke å prøve når jeg er gravid. Få la vær å ta av lappene så jeg evt. kan levere tilbake
Gjest Skrevet 31. juli 2007 #10 Skrevet 31. juli 2007 nei men tenkte å gi ammingen en sjanse denne gang
Frk.Bibelstripp m/spire Skrevet 31. juli 2007 #11 Skrevet 31. juli 2007 Jepp !! syns ammetoppene fra HM var helt greie! Brukte de så lenge jeg amma på dagtid å var ute...
Maisie Skrevet 31. juli 2007 #12 Skrevet 31. juli 2007 Hjemme bruker jeg stort sett bare vanlige topper som jeg drar enten opp eller ned. Ute er det greit med ammetopper, og jeg har både Boob, H&M og Mamalicious. Mamalicious synes jeg er best til meg, men jeg har så langt bare funnet det en plass. Boob er vanvittig dyrt, synes jeg, og de varierer i størrelse. H&M er helt greie, spes i pris.
nick39 Skrevet 31. juli 2007 #13 Skrevet 31. juli 2007 Jeg brukte boop sine. de er dyre, men jeg brukte de på begge barna. Brukte ammegenser hele tiden ute.
Gjest mphs Skrevet 31. juli 2007 #14 Skrevet 31. juli 2007 Jeg hadde noen boob ammetopper og noen fra H&M. De fra boob var veldig gode og beholdt fasogen. De skal jeg bruke igjen nå når neste kommer + kjøpe noen nye. Jeg likte ikke de fra H&M syns det ble mye styr med de og fasongen var ikke så fin etter vask.
Blue Lady Skrevet 31. juli 2007 Forfatter #15 Skrevet 31. juli 2007 Ok, så det kan kanskje lønne seg å kjøpe noen fra Boob. Få dra å se på de når jeg er ferdig å være gravid.
Gjest mphs Skrevet 31. juli 2007 #16 Skrevet 31. juli 2007 De har også boob på salg noen ganger så det kan lønne seg å følge med. Kjøpte den ene jeg har til 50%.
tre små... Skrevet 31. juli 2007 #17 Skrevet 31. juli 2007 har ikke brukt det.. så bare sånne dyre og syns det gikk greit uten.. tenkte ikke på det med magen heller for babyen lå jo foran;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå