Lunajenta og Alvegutten Skrevet 31. juli 2007 #1 Skrevet 31. juli 2007 Har fått så vondt i ei visdomstann som holder på å presse seg ut.. Hvordan er det med slikt når en er gravid da? Bør jeg få trukket den? Er jo ikke akkurat bra med smertestillende heller, og det er jeg redd for at jeg trenger hvis jeg trekker den.... Åh, kunne den ikke bare ventet i tre mnd til da...
MaliMali- Lykkelig 2barnsmamma Skrevet 31. juli 2007 #2 Skrevet 31. juli 2007 stakkars deg da, tannverk er pyton!! jeg tror ikk bedøvelse er farlig, Lunajenta. Jeg har selv måttet gå flere ganger pga en vond tann. Det er røntgen de er litt forsiktige med. Og hvis du har vondt, ta deg en paracet. Paracet skal være ufarlig for barnet. Hold deg unna ibumetin o.l.
Anonym bruker Skrevet 31. juli 2007 #3 Skrevet 31. juli 2007 Trekker de før den kommer opp? heh det skulle jeg hvist før:p Det er uansett ingen problem å ta noen paracet i løpet av et sv.skap. Dra å fiks tanna de du,ikke godt med tannverk! (sier jeg som sitter å smører mandel essens på ei tann med hull i fordi den gjør vondt:p tannlegeskrekk her i gården ja:p )
Lunajenta og Alvegutten Skrevet 31. juli 2007 Forfatter #4 Skrevet 31. juli 2007 Har trukket de to nede for noen år siden, men de oppe så ut til å få plass og komme ut riktig, så det er jo ikke sikkert jeg må trekke. Får ta en telefon til tannlegen i morgen og høre, er jo ikke så gøy å ikke kunne tygge ordentlig i disse tider heller.. Takk for svar:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå