Gjest Skrevet 31. juli 2007 #1 Skrevet 31. juli 2007 hehe, kjip som jeg er er mitt svar så enkelt som Dublin:-) fantastisk koselig by, akkurat etter min smak. Liker ikke så mye stress og mas
Gjest Riga+hippiesnulla & piratspira Skrevet 31. juli 2007 #2 Skrevet 31. juli 2007 Utifra nicket så skulle det jo ha vært Riga! Men faktisk så er det ikke favorittbyen min, for jeg har ingen favorittby.
Gjest -<<- Skrevet 31. juli 2007 #3 Skrevet 31. juli 2007 Mexico by. Jeg liker, åpenbart, litt mer stress og mas.
Gjest Skrevet 31. juli 2007 #5 Skrevet 31. juli 2007 Jeg har bare reist litt rundt i Europa, og må dermed si Bergen. ;o) Hadde det regnet litt mindre her hadde jeg vært fullstendig fornøyd!
Gjest Skrevet 31. juli 2007 #6 Skrevet 31. juli 2007 London, Tokyo eller DF (Ciudad de Mexico). Budde i London eit år og møtte meksikanaren der - så der kjenner eg meg heime. Tokyo er fantastisk - elska å reise i Japan DF er rått, busy og enormt svært. Men elskar Mexico og elskar jo difor Distrito Federal (har tilogmed brodert inn I <3 DF på ei veske *hehe*) og så er eg jo gift med ein meksikanar (han er frå Guadalajara though)
nick39 Skrevet 31. juli 2007 #8 Skrevet 31. juli 2007 Praha. Og vi skal til Praha to ganger høst/vinter, første gang med et venne par (uten barn). og en gang med svigerforeldrene mine (og barna), vi spanderer turen på de to. De har vært såååå greie å passet barna innimellom. gleder meg.
Twig Skrevet 31. juli 2007 #10 Skrevet 31. juli 2007 Har ikke reist så mye i grunn jeg, så jeg må nok svare at jeg syns Bergen er den fineste byen Norge har (nei jeg er ikke fra Bergen )
*Minnie Mus* Skrevet 31. juli 2007 #15 Skrevet 31. juli 2007 Side i Tyrkia... drømme drømme... jeg vil også til syden!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå