Fiolinen Skrevet 31. juli 2007 #1 Skrevet 31. juli 2007 Vet jeg greier det om jeg bare legger godviljen til, har kost meg litt vel mye i sommer, så det har blitten lite pen mage... Buksene er blitt en smule trange.. Jeg sykler mye, og vinterhalvåret trener jeg jevnt innendørs, både på tredemølle, spinning og med vekter. Så det er egenltig ikke aktiviteten som gjør det-jeg er glad i mat! Men nå skal jeg greie det! Har som mål ned en halv kilo på en uke, dvs frem til mandag da..Jeg skal ikke spise noe "kos", ikke en gang på lørdag, jeg skal venne meg av søtsuget.. Når jeg sier dette så må nesten alle si at jeg ikke trenger å slanke meg osv...Jeg er ikke et barn, men en tobarnsmor på 26, som bare ønsker å føle meg litt mer vel i klærne.. Jeg er jo sprek, og har i ogfor seg en fin kropp, men den er litt dvask nå. Hva gjør dere for å ta av noen kilo?
Gjest Skrevet 31. juli 2007 #2 Skrevet 31. juli 2007 Lykke til ... du kommer til å klare det. Her trenes det 3 ganger i uken & spiser ikke godteri,brus o.l
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå