Gå til innhold

Tror jeg har vært heldig:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå er lillegutt blitt 1år... Meg og sambo bestemte oss for så vidt å begynne å prøve litt igjen:) Nå er det 5 dager IKM, og det som er så rart er at jeg har fått akkurat de samme symptomene som når jeg var 5 dager før IKM sist... Så egentlig er jeg ganske sikker på at den satt. Hadde bare sex 1 gang under el da, dagen før faktisk, så er egentlig ganske flaks viss jeg er gravid... Men føleslen sier så:) Noen som har fått akkurat samme symptomer under to eller fler svangerskap???

Er så spent, men skal klare å vente å teste...være sterk...he he

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg krysser fingrene for deg;) er det 5 dager til du skal ha mens? jeg er helt ny her inne og skjønner ikke hva alt betyr. To dager til jeg skal ha mens og pleier å ha symptomer et par dager før, men det har jeg ikke nå. Hvordan symptomer har du?

Skrevet

Ja, det er 5 dager til jeg egentlig skal ha mens, men håper ikke den kommer da.... Har fått super luktesans idag, og kjennes ut som jeg har strekk i lysken. "Strekken" har jeg kjent noen dager, men luktesansen kom idag. Har også hatt mensmurring i korsryggen siden onsdag.. Akkurat disse symptomene hadde jeg sist å. Tror jeg hadde festeblødning går og, men er ikke helt sikker på det da. Blir spennans å teste:):):)

Skrevet

Jeg hadde ganske like symptomer tidlig ved mine to svangerskap. Fikk vonde pupper, som nok også ble litt større. Et snev av kvalme, og hadde nok også en "magefølelse" som sa at det var noe på gang. Vi hadde også flaks med siste jenta. Hadde sex bare en gang den måneden, og visste ikke på forhånd når jeg skulle ha EL heller.

Lykke til med testinga (c;

Skrevet

Takk takk...

Blei ganske fort gravid sist og, 2 ppm... Så jeg krysser fingra for meg selv:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...