Gå til innhold

>Hvilke symptomer har dere?


Bebisslykke

Anbefalte innlegg

Jeg har murring i magen og er litt svimmel og rar. Jeg har hatt litt vonde stikk imagen men det er jo normalt:) Er jo bare glad for å kjenne at det skjer noe der nede! Men har en mistanke om at min termin 15 mars ikkke stemmer siden jeg ikke kjenner noe i brystene ennå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!

Jeg er kvalm hver eneste dag. Kaster opp også nesten hver dag.

Så det kan du være glad du ikke har. Er også øm i brystene. Ellers fikk jeg vondt i korsryggen i går, men jeg vet ikke om det har noe med at jeg er gravid.

Har termin rundt den 14 mars.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

uff ja det høres fælt ut å måtte være kvalm hver dag..det reduserer jo deg veldig. jeg slapp unna det i forrige svskap og . men kjenner også at jeg har endel hjertebank. håper det er normalt.. er litt bekymret...jeg har termin rundt 15 mars:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

 

Tror det er litt forskjellig hvordan man har det. Jeg har ikke vært kvalm i det hele tatt..men brystene er så ømme at det er ubehagelig å ligge til og med på siden. Er nå 7 u på vei. Har hatt litt stikking i magen men mye luft og. Trøtt er eg og...

Lykke til til deg uansett!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

brystene har ikke noe å si på terminen din.

I mitt første svangerskap hadde jeg ikke så ømme bryster før nærmere uke 12, men nå fikk jeg ømme bryster uka før forventet mens.

så hvis mens terminen er 15.mars er det den du skal forholde deg til frem til du har vært på UL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er omtrent konstant kvalm, men spyr ikke så mye. jeg har veldig ømme bryster, jeg er også ganske emosjonell og gråter fortere, jeg lukter masse rart, har dårlig matlyst og er har større søvnbehov. Mine første symptomer var luft i magen og murring..... Faktisk akkurat samme som med forrige for fem år siden.

i går holdt jeg en liten jentebaby på 1 mnd og det kjentes ut som jeg fikk melkespreng og jeg begynte nesten å gråte. hehe.....

gleder meg til å få nr. 2 :) som ventes i begynnelsen av mars :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er heldigvis ikke så veldig kvalm lengere...Men må passe på å spise med jevne mellomrom, sånn ca hver andre time... Og så må jeg passe på å ikke spise for mye heller for da blir jeg jo kvalm fordi jeg er så mett..hehe...

 

Og så har jeg noe sinnsyke ømme pupper...Jeg hadde heller ikke ømme pupper til å begynne med men når jeg nærmet meg 6-7 uker på vei så begynte de å bli vonde og ømme...Så bare vent litt så kommer det..Ikke alle som får ømme pupper...

 

Kjenner også når jeg nå ligger på magen at jeg har en klump helt nederst over skambeinet...Virker som om livmoren har kommet opp, men tror nok ikke på det før jeg har vært hos legen..=o)

 

Er 10+1 uker på vei...=o)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har hatt ømme bryster helt fra begynnelsen, går ikke and å ligge på dem....er kvalm døgnet rundt...gulper å styrer på..er kosntant slapp å trett...har tilogme hatt øre å halsbetennelse og måtte gå på antibiotika..men begynder å komme meg nå...

 

man må lide for å få d man ønsker seg mest her i verden =)=)

er lykkeli uannsett hvor kvalm jeg er =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har for tiden ingen symtomer. Hadde ømme pupper tidligere, men nå bare går jeg å venter på graviditetstegn.

Er 6 + 1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

 

Ser ut som vi lider av det samme hele gjengen!!! he he

Det er vel også litt sånn at vi går og kjenner etter? Jeg gjør det, hver morgen kjenner jeg etter på - hvor gravid er jeg i dag da?- Det er jo fryktelig spennende dette som skjer med kroppen vår, noen har jo rett og slett tatt over fjernkontrollen...

 

Jeg er konstant kvalm og må også passe på å spise litt hele tiden. Et godt råd som hjalp meg er smoothie, en deilig frisk kald frukt drink.

 

Lykke til videre alle sammen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...