Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

jenta mi har ikke sovet siden klokka tolv i dag... hun legger seg og sovner halv syv hver dag...

skal jeg legge henne nå en lur eller holde henne våken, hun virker ikke særlig trett...what to do...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Æ hadde prøvd å fått ho tell å sove :-) Gjerne bare 15 min omså..men du sir jo ingenting om kor gammel ho e, så det e jo litt vesentli :-)

Skrevet

hun er snart 7 månder

Skrevet

hørtes lenge ut å være våken fra tolv tell ho skal sove for natta, så kanskje en liten blund :-)

Gjest Riga+hippiesnulla & piratspira
Skrevet

Er vel bare snakk om halvannen time, så jeg ville ikke ha lagt henne nå siden hun ikke viser tegn på at hun er trøtt.

Forresten...ser at du bor i Mandal,- kjenner du en som heter Rasmus?

Skrevet

hvor gammel?? jeg vet om en som er et år mindre enn meg, altså 21 eller blir 21.. men kjenner han egentlig ikke

Skrevet

Ja, han er 86-modell! Laaaaaaaaangt hår?

Skrevet

ja, har lagt henne ned. Får så vondt av å holde henne våken. Skal vekke henne halv 6 i gjen...får bare utsette legging til syv..ingen katastrofe akkurat =)

Skrevet

jepp, da vet jeg hvem det er =) husker han fra skoletiden =) han gikk med ringenes herre kappe på vgs..

Skrevet

Hahaha...Mandal er så lite, så jeg bare måtte bare spørre!:P

Skrevet

nei mandal er ikke stor, de fleste hvem alle er he he...

Skrevet

Tror de fleste har lagt merke til ham i alle fall...ikke akkurat mange som går rundt med kappe nå til dags!:P

Skrevet

nei , er ikke det.. Ganske tøft gjort her i byen hvertfall..

Skrevet

Tøft gjort her i Oslo også...jeg hadde jo på kappa hans én kveld, og fikk såååååå mange kommentarer fra folk som skulle være så morsomme,- irriterende som bare det, men for et fantastisk plagg; kunne gå i t-skjorte under selv midt på vinteren uten å fryse!:-)

Skrevet

tøft med kappe ja!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...