Gå til innhold

Bringebærte og lakserolje???


Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurer på hvor en får kjøpt dette, Apotek eller helsekost???

Er det noen som har erfaringer med dette??

Jeg har gått over tiden med mine to første, og de var store da de ble født( Over 4500), vurderer å prøve noe som kan sette fødselen igang litt tidligere denne gang...

Håper noen kan dele erfaringer med meg =)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

-bringebærblad te får du kjøpt på helsekosten

-Lakserolje for du kjøpt på apoteket.

 

selv har jeg drikken bringerbærblad te siden uke 35, har 8 dager igjen.. jeg har ikke fått noe rier go fødsel, men det hjelper på modningen!

 

Lakserolje står i kjøleskapet, må bare blir desperat nok.. hehe.. det frister ikke å sitte på dritern. har ikke noe erfaring med å ta det. så jeg er ganske forsiktig på tanken.

 

 

 

Skrevet

Bringebærblad te har jeg bestemt meg for å prøve, men jeg er også litt skeptisk til lakseroljen, skal prøvest med stor forsiktighet dersom jeg tør. Spurde legen min ved forrige svangerskap om dette var til å annbefale eller fraråde, og hu sa bare at det ikke var skadelig, men kanskje ikke så gøy å ligge å føde med diarè...

 

Du får ha lykke til, håper det blir fødsel på deg de nermeste dagene da=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...