ambumamma Skrevet 31. juli 2007 #1 Skrevet 31. juli 2007 jeg så du hadde hatt utskrapning for 4 uker siden og lurte på om du kanskje var gravid. jeg hadde og utskrapning for 4 uker og 2 dager siden og lurer på om jeg faktisk er gravid igjen, men vet ikke om det er mulig siden jeg ikke har hatt mens etter utskrap. Har tatt test men de er neg, men det er vanskelig å vite hv or man er i syklusen og da. syns bare det var litt spennende siden du og hadde utskr. for 4 uker siden og kjente samme symptomene. Blir spennende å se om vi har blitt så fort gravide igjen da:-) Lykke til!!!!!
BabyButterfly<3fødeklar Skrevet 1. august 2007 #2 Skrevet 1. august 2007 Oj, så artig at vi ligger helt likt i løypa Ja, det blir spennende!! Men jeg har så mye vondt i magen - en blanding av luft og mensmurringer... og det har jeg hatt en liten uke nå... Men billigstrimlene er i alle fall negative. Venter til fredag med å brenne av en cb åh.. jeg er så utolmodig! Vil vite... Hadde vært moro om vi begge er gravide igjen ja! Masse lykke til til deg! Så må du oppdatere meg på hvordan det går!! Hvilke symptomer har du forresten?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå