Gjest Skrevet 31. juli 2007 #1 Skrevet 31. juli 2007 Majamor!! Hvordan går det med deg? Har du født enda! Husker ikke akkurat når du har termin, men det var rundt ved disse tider! Hvordan går det med datteren din? Gleder hun seg til å bli storesøster?
~Maja Mor~ Skrevet 31. juli 2007 #2 Skrevet 31. juli 2007 Heisann Trine, så hyggelig å høre fra deg. Jeg har termin til mandag, så snart er det min tur også :-) Har 2 cm åpning, var hos jordmor i dag. Hun strippet meg, så får vi se hva det fører til. Gleder meg veldig til å få donor-pergo-spiren min!!!! Og hvordan går det med dere? Datteren min gleder seg veldig nå, men ventetiden er lang for henne også. Men han kommer nok snart. Har du hørt fra Lone om hvordan det går med henne? Er nok opptatt med andre ting enn BIM nå som hun er 2 barns mor. KLEM!!!!
Gjest Skrevet 1. august 2007 #3 Skrevet 1. august 2007 Juhu! Herremin så fort tiden har gått =) Syns svangerskapet ditt har gått rasende fort jeg 2 cm åpning og stripping? Da kan det jo forhåpentligvis skjer noe før mandag da? Hehe Jeg skjønner deg veldig godt at du gleder deg, og at datteren din syns ventetiden er veldig lang! Tror dere kommer til å bli en kjempefin familie Her går det stort sett bra. Halvor har vært fryktelig urolig på dagen den siste uka og spist lite til hvert måltid på dagen, så jeg venter på telefon fra helsestasjon. De hadde ikke tid til å snakke akkurat da jeg ringte, så de skulle ringe opp igjen. Håper bare det ikke er noe kolikkopplegg. Ellers hadde jeg en tøff fødsel, men alt er bra nå Er jo jammenmeg over 2 mnder siden Har ikke hørt noe fra Lone på lenge, men det siste jeg hørte var at alt var bra. Er nok opptatt med noe annet enn BIM ja. Spes når man har to. Jeg har en og er stort sett aldri inne her. Men MÅTTE etterlyse deg nå siden det er så lenge siden jeg har hørt fra deg! Masse lykke til med forestående fødsel
moklatt 9 dager til termin Skrevet 1. august 2007 #4 Skrevet 1. august 2007 Hei majamor.Er bare litt nysgjerrig.Men hva betyr egentlig donor pergo spire?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå