Gjest Riga+hippiesnulla & piratspira Skrevet 31. juli 2007 #1 Skrevet 31. juli 2007 Snulla trenger en til fysioterapien sin, så lurer på hvilken som er best, og hva sånne stoler koster.
Mikaelle7 Skrevet 31. juli 2007 #2 Skrevet 31. juli 2007 Det beste er hvis du finner en som har "bremser" på hjulene, så du kan stille inn slik at den ikke triller så fort. Hør på helsestasjonen om de kan låne deg en, av og til har de til utlån.
Anonym bruker Skrevet 31. juli 2007 #3 Skrevet 31. juli 2007 Hmmm...hørt at gåstoler frarådes på det sterkeste pga. fremprovoserer utvikling som kanskje ikke er der. Menv hvis du har blitt anbefalt pga. et spesielt treningsopplegg er jo det noe annet. Hør med de i butikken. De har ganske peiling.
Mikaelle7 Skrevet 31. juli 2007 #4 Skrevet 31. juli 2007 Hehe, har visst svart deg dobbelt, jeg, skjønte ingenting da jeg så at det ikke ble registrert det jeg skrev, trodde jeg, men viste seg jo at det var to forskjellige forum, her og på skravle. Vel vel
Mikaelle7 Skrevet 31. juli 2007 #5 Skrevet 31. juli 2007 Det de fraråder på det sterkeste er sånne som babyen sitter oppi. Men det som går bra, som jeg regnet med var det du spurte om, er sånne de skyver på.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå