Niem og Patrick Skrevet 31. juli 2007 #1 Skrevet 31. juli 2007 Har lagt ut et magebilde tatt i dag, 19+6. Alle sier til meg at magen er så liten! Synes den vokser mye jeg,men:) Hva synes andre? Hehe..
Gjest Skrevet 31. juli 2007 #2 Skrevet 31. juli 2007 Synes den er passe jeg! var sånn i uke 19,og plutselig i uke 20 sa det poff. skikkelig popcorn effekt her.. så nå synes jeg magen min er stor, men på bildene ser den ikke stor ut.
Niem og Patrick Skrevet 31. juli 2007 Forfatter #3 Skrevet 31. juli 2007 Godt og høre det er flere en meg
Gjest Skrevet 31. juli 2007 #4 Skrevet 31. juli 2007 Synes den er passe jeg! jeg har også tenkt å legge ut magebilde snart er 20+3 i dag,synes den har blitt større utover dagen,men tror det er vanlig at den blir litt større utover dagen så går den tilbake igjen i løpet av natten. Klønete forklart..........
Niem og Patrick Skrevet 31. juli 2007 Forfatter #5 Skrevet 31. juli 2007 Hehe, jeg vet hva du mener På kvelden kan min mage være knallhard og stor, men på morgenen er den liten igjen
Gjest Skrevet 31. juli 2007 #6 Skrevet 31. juli 2007 nemlig! derfor skal jeg vente med å ta bilde til en morgen,kanskje i morgen allerede. Er så morsomt å se at den vokser......
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå