Puppeguri m/ 2 små dramaqueens Skrevet 31. juli 2007 #1 Skrevet 31. juli 2007 Er saa lykkelig naa at jeg har lyst aa hoppe i taket!!!!! ;) har de siste to mnd vert inn og ut av sykehuset pga akutte smerter og nyreproblemer osv osv .... lever daglig paa sm.stillende pga smertene... 3 av gangene maatte vi akutt kjoere inn for smertene var uutholdige.. laag aa skreik helt til de fikk "dopa" meg ned...verste smerten jeg noen gang har kjent.... Sliter ogsaa med myyyye bivirkninger fra baade sm.stillende og dumme uvi tabl jeg gaar paa.. saa ligger nesten hele dagene Forrige kontroll fikk jeg i tillegg beskjed om at det lille gullet vaart ligger med rumpa godt plassert ned.. saa i dag var vi inne for ny kontroll for aa se om den hadde snudd seg... Som jeg forventet, laag babyen forsatt med rumpa ned.. heh.. luringen:P ser ut som den har funnet favorittstillingen sin ja:) Fikk tilbud om evt. snuing.. men takket nei.. har nok smerter med nyrene, saa aa begynne aa klemme og styre paa, paa magen min d orker jeg ikke.. magen min er i tillegg veeeldig oem... Setefoedsel vil jeg ikke.. det nekter jeg.. ingen i vaar slekt har hatt noen enkel foedsel.. saa en setefoedsel ... det toer jeg ikke... Saa da ble det bestemt.. ks skal jeg faa... hun ville sette dato med engang.. jeg og sambo ble helt ... paffe.. naa skulle det bestemmes liksom.. 16 august ble datoen.. terminen min er egentlig 26 august.. 10 hele dager foer.... plutselig fikk vi saa liten tid:P Jeg fikk taarer i oeynene naar hun fortalte meg datoen.. det er jo saa snart... og saa rart aa faa vite presis den datoen vi skal for foerste gang moete den lille.... Jeg er saaaaa lei naa av aa gaa rundt med saa mye vondt, og takket vaere en superhyggelig og forstaaelsesfull jordmor, saa faar vi alsaa snart moete babyen vaar!!!! Etter denne beskjeden, saa gaar baade jeg og sambo i en lykkerus.. har sendt mld til alle kjente.. ringte min mor, og hun graat i tlf hehe:P Saa da sniker jeg litt i koen jeg ogsaa... Gruer meg seff til ks.. har jo alltid sett for meg at jeg skulle foede normalt... men jeg satser paa alt gaar bra..... aaaaaaaaaaah jeg er saa glad :D:D:D:D Maatte bare faa det ut hihihi :D:D
SokkeLaila Skrevet 31. juli 2007 #2 Skrevet 31. juli 2007 Så godt å høre at du er lykkelig! Da er det bare å sette igang forberedelsene, for om 17 dager har du en nyfødt baby i armene! Lykke, lykke til!
Puppeguri m/ 2 små dramaqueens Skrevet 31. juli 2007 Forfatter #3 Skrevet 31. juli 2007 hehe helt ufattelig... klarer ikke forstaa d.... tuuusen takk:D
ana baroma Skrevet 31. juli 2007 #4 Skrevet 31. juli 2007 Så fint at det ordner seg:) Jeg skal ha ks dagen før deg... og ja, det er kort tid igjen, hehe. Merkelig å vite sikkert dagen for fødselen:)) Lykke til med ks! Blir en opplevelse for oss, det!
Reese Skrevet 31. juli 2007 #5 Skrevet 31. juli 2007 skal du føde på sus? Jeg skal også forløses med KS men det blir 6aug. Og ja, artig å vite nøyaktg dato. hehe. Men her går det fort da..bare 6dager igjen jo:O
Puppeguri m/ 2 små dramaqueens Skrevet 31. juli 2007 Forfatter #6 Skrevet 31. juli 2007 Jepp sus her=) oiii 6 august:) er jo snart d ja!!! så gøy da!!! Masse lykke til
~Mirabell&Knerten~ Skrevet 31. juli 2007 #7 Skrevet 31. juli 2007 åh så deilig å kunne vite at du faktisk er mamma 16. august!tenk all den ventingen du slipper da!!og så er det jo bare litt over to uker igjen!!Jeeeezes! Jeg har termin 7. september, men det kan jo liksågodt bli 21. september....og det er jammen stor forskjell!Hehe, men det skal nok gå bra. Er ikke lei av å gå gravid enda, i tillegg har hodet festet seg så da vet jeg at jeg slipper setefødsel og mest sannsynlig får en vanlig fødsel!Så da får jeg vel bare knipe tennene sammen og vente=) Det blir nok bra skal du se!=)
Puppeguri m/ 2 små dramaqueens Skrevet 31. juli 2007 Forfatter #8 Skrevet 31. juli 2007 ja det er helt utrolig.. helt ufattelig liksom.. en fast dato... er saa rart. hehe:P ja det er noen dager mellom 7 og 21 september.. hehe:P saa bra at hodet er festet da:) og at du faar en vanlig foedsel!! Jeg ville selvfoelgelig ogsaa valgt en vanlig foedsel fremfor ks.. men naar situasjonen er som den er, saa foeler jeg ks er det beste for meg.. Det er jo faktisk ikke saa lenge igjen til du heller skal bli mamma da.. Faar haape alt gaar bra fremover med deg og den lille i magen!! slik at ventetiden blir lettere Masse lyyykke til, til deg:)
Mild, Marcus & Mille Skrevet 31. juli 2007 #9 Skrevet 31. juli 2007 åh, så godt å høre! jeg slet selv med akutte smerter, nyreproblemer osv. i svangerskapet og slet veldig med bivirkninger pga alle de smertestillende jeg måtte ta. fikk heldigvis ordna det jeg og - ble satt i gang 11 dager før termin. skjønner deg utrolig godt med andre ord så GRATULERER med fastsatt ks! lykke til videre!
Puppeguri m/ 2 små dramaqueens Skrevet 31. juli 2007 Forfatter #10 Skrevet 31. juli 2007 ja da vet du hvordan jeg har det.. var godt de gjorde noe med det!! Flott at du ble satt igang tidligere.. er jammen meg tungt med alle de plagene, i tillegg til selve graviditeten.. tusen takk for gratulasjon og lykkeoenskninger!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå