Duracellgirl*prøver* Skrevet 31. juli 2007 #1 Skrevet 31. juli 2007 haha... guttungen på snart 2 1/2 år slet med å få til noe... så plutselig kommer det fra han: "NEIMEN SVARTE" haha jeg må jo smile litt i skjul...
Fabelaktiv Skrevet 31. juli 2007 #2 Skrevet 31. juli 2007 ja det var ikke så ille... dattra mi sa i bilen til foreldrene mine etter ei hostekule (hu er 3) mamma! Jeg hoster så jævlig! hva sa du? hoster du så veldig nei -så jævlig... aner ikke hvor det kommer fra.. men har ikke hørt sånt snakk siden heldigvis.. 2 mnd siden nå
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå