Gå til innhold

Fy f**n for en dag.....:o(


Anbefalte innlegg

Skrevet

Dagen startet såå bra da, med sol og sommer. Bassenget ble fylt og barna kosa seg.......

Helt til lillegutt klarte å dra ned hele gardinopphenget med stenger og fester i stua. Resultat....stort hull i veggen:o(

 

Tenkte så at middagen blir enkel idag, så vi bestiller bare en pizza..... Setter oss i bilen og kjører for å hente...Så lukter det altså SÅ brent inni bilen! Skikkelig brent!

Tok sjangsen å kjørte til verkstedet, men det var feriestengt:o(

Kom oss hjem da, men fy som jeg skalv.....Ikke vet jeg hva det er heller.

 

Så nå venter jeg bare på hva mer denne dagen vil bringe.......?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uffda... men du får se det slik da, at det kan muligens ikke bli verre :)

Håper det ikke er noe gale med bilen, bare en megafeit flue som la seg til å sove midt på det varmeste på motoren ;)

Skrevet

Ja sant... Katt var det første jeg tenkte på...,men det var ingenting oppi der:o(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...