Anonym bruker Skrevet 31. juli 2007 #1 Skrevet 31. juli 2007 Hei, Min lille prins er 5 uker i dag, og di siste dagene har han gulpet mer enn tidligere. Ofte "sprutgulp". Skjer hver gang han spiser... Skulle nesten tro at alt han spiser kommer ut igjen, men det er jo ikke kun "sprutgulp" det, men han er jo fornøyd så det er nok ikke tilfelle! Noen som har hatt det samme og vet om det er normalt ? Han spiser kun MM, utenom en flaske med MME for 2-3 dager siden da vi skulle se om han spiste det. (Noe han gjorde)
ScaryMama Skrevet 31. juli 2007 #2 Skrevet 31. juli 2007 Min gjorde det i voldsomme mengder. Det finns en mme på apoteket som heter enfamil ar, og den gjør melken 10 ganger så tykk ned i magen. Jeg ga litt sånn i tillegg til mm, og det ble mye bedre, men jeg begynte ikke med det før han var 3mnd. så jeg har ingen erfaring med det når de er så små. Ellers så finns også noe som heter thick and easy som man tilsetter utpumpet mm for å gjøre den tykkere. Det beste er nok likevel å bare fortsette ammingen som før, i hvertfall nå som han er så liten. så kan du heller prøve deg litt frem når han blir eldre. Pga. gulpingen så begynte jeg med fast føde da Nikolai var 4mnd., og det hjalp masse. Men det er fryktelig slitsomt og til tider skummelt med den gulpingen! Men så lenge han legger på seg så er det ingen fare, bare stress for deg!
Anonym bruker Skrevet 31. juli 2007 #3 Skrevet 31. juli 2007 Skal vege han i morgen, da får vi som han har lagt på seg litt! Han har i allefall gjort det tidligere! ) Veger han ca. 1 gang i uken for å se, litt artig å se )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå