Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

testene sier at spiren sitter!!!

har hatt 5 pp, men nå har vi el testet, og hatt sex stort sett hver dag fra dag 6 til et par dager etter pos el test på dag 17! (deilig med ferie tid;o))

skjønte igrunn at det var noe på gang, for puppene ble veldig ømme, og trettheten kom sigende;o) men nå har jeg vært veldig flink til å innbille meg symptomer jeg da i de tidligere pp, så jeg trodde det ikke før testen ble positiv i går;o)

sender babystøv til dere alle sammen ****************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************

ønker en spire til dere alle!!!!

klem

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer, Jasminah! Så utrolig hyggelig for dere! Ferie hjelper ofte, ja! He he. Bra at symptomene dine ikke var ønsketenking!

Takk for lykkeønskinger og babystøv!

Klem tilbake fra

Skrevet

Så hyggelig!!! Gratulerer så masse:) Blir litt misunnelig da men...hehe=)

Skrevet

tar til meg masse babystøv og ønsker deg mass elykke til videre:-)

Skrevet

Gratulerer så mye!!=)

Skrevet

Gratulerer sååå messe og lykke til!!!!! Jeg har ikm på lørdag men tør ikke håpe noen ting... Når hadde du ikm og når testet du?

Skrevet

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ..........GRATULERER SÅÅÅÅ MASSE:)

SÅ UTROLIG HELDIG DU ER:)

kos deg masse med den lile spiren og den vksende magen.

klem

Skrevet

hadde ikm i går men tjuv testet litt fra fredag med billigetester, sånne strimler...

fikk utydelige men streker som syns på de, og så skyggestrek på en cb på lørdag, men den var det vanskelig å se noe farge på... har uansett aldri sett noe skyggestrek innenfor den tiden testen skal leses av, det har alltid vært heeeeeelt hvitt der, så når det var en tydelig skygge der, så fikk jeg jo litt håp da;o)

testet på ettermiddagen i går med cb, og fikk en svak men veldig blå strek da;o) positiv digitaltest søndag kveld en dag før ikm....

skjønner dere, litt testoman jeg!!!!! *hahaha*

Skrevet

Gratulerer så masse :) Kos deg!

Skrevet

Gatulerer! Suger til meg litt babystøv jeg og håper det hjelper denne mnd :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...