Rotekoppen88 Skrevet 31. juli 2007 #1 Skrevet 31. juli 2007 begynner å bli helt gal her nå, er 4 dager over ikm, og verken tr eller gravid symptomer.... Testet på søndag (to dager over) og den var negativ. er det noen tester som er mer sensitive enn stavene fra billigtest som jeg kan kjøpe på apoteket. Har hatt helt regelmessig mens siden jeg sluttet på pilla i mai, skjønner ikke helt hva som skjer...
Liaes Skrevet 31. juli 2007 #2 Skrevet 31. juli 2007 Jeg kan trygt fortelle deg at da er vi hvertfall 2 om dette! Hadde IKM onsdag i forje uke,har hatt 2 negative tester, og ingen tegn til TR. Men i motsetning til deg så har jeg kvalme, hyppig vannlating, og er ekstremt trøtt! Tar meg titt og ofte en lur på sofaen;) Har vært uten p-pille siden januar, og har hatt regelmessig mens etter det,helt til nå! Håper vi bare produserer hcg litt senere enn normalt da;) Lykke til hvertfall:)
Rotekoppen88 Skrevet 31. juli 2007 Forfatter #3 Skrevet 31. juli 2007 huff ja det skal ikke være lett det her, når testet du sist?
Liaes Skrevet 31. juli 2007 #4 Skrevet 31. juli 2007 jeg testet lørdag, og i dagtilig.. ingen tegn til TR ennå hvertfall!
Rotekoppen88 Skrevet 31. juli 2007 Forfatter #5 Skrevet 31. juli 2007 hmmm det var jo rart. Hva slags tester bruker du? Jeg har bare brukt de fra billigtest.no men vurderer å dra på apoteket og kjøpe en clear Blue, den har hvertfall fungert før
Liaes Skrevet 1. august 2007 #6 Skrevet 1. august 2007 har brukt en billigtest og en CB.. over ei uke etter IKM nå,så na må tanta eller den positive testen komme!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå