Gå til innhold

Noen som har baby bjørn active bæresele?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en uten sånn langt ned på ryggen, så lurer litt på om det kanskje er litt bedre for ryggen med den active?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har en sånn....fornøyd som bare det!!! Har ikke prøvd ordinær babybjørn. Men hørt at denne active er best for ryggen.

Skrevet

Tror e ska kjøpe den jeg har funnet... 900 for ny ikke sant? Den jeg har sett koster 500, kjøpt våren 2005, er det en grei pris tro...?

Skrevet

Jeg er kjempe fornøyd med den. Alle sier BabyBjørn er så vondt for skuldrene og ryggen, men det har ikke jeg merket noe til. Har brukt den til nå, poden er snart 11mnd, og veier ca 11kg.

Skrevet

jeg har active og er kjempe fornøyd:)

fikk tak i en grønn!! stilig den:)

og behagelig.

Skrevet

Jeg kjøpte min brukt for 400. Veldig godt fornøyd. Er veldig mange på markedet så du kan sikkert prute litt.

Skrevet

Dersom du har problemer med rygg/bekken vil jeg anbefale deg bæresjal som gir deg en mye større bæreflate. Elastisk til den lille babyen på ca 0-6 mndr og vevd etter det.

Dersom babyen din er liten får den også mindre belastningsskader av sjal enn av sele.

Jeg fant ut av dette ved en tilfeldighet så gir deg kanskje mer info enn du trenger her...men i tilfelle du ikke har sett bæresjal så vil jeg anbefale deg forumet tettinntil.com

På for eksempel http://lotusbarn.com/zcart/ har de sjal til salgs.

Det ser kanskje litt vanskelig ut, men det er det altså IKKE

Skrevet

Jeg ble aldri venner med vår Active babybjørn, fikk vondt i ryggen etter kort tid og J likte ikke å sitte i den. I tillegg kan man ikke bruke den særlig lenge, barna blir for store rett og slett. Anbefaler heller Ergoselen eller bæresjal, mye bedre :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...