Lukkelukken og bebibror Skrevet 31. juli 2007 #1 Skrevet 31. juli 2007 Jeg kjenner det veldig godt, nemlig! Kjæresten la hånda oppå, og han kunne også kjenne det. Hehe, det var kun den ene gangen da, bebisen stopper når han legger hånden oppå. Med meg er det greit liksom MEN, tilbake til tema: Er ikke dette litt tidlig? Alle jeg snakker med blir så overrasket når jeg forteller det. Dette er min første
SokkeLaila Skrevet 31. juli 2007 #2 Skrevet 31. juli 2007 E'kke tidlig i det hele tatt! Jeg kunne både kjenne OG se sparkene da jeg var 17 uker på vei! Kos deg med den sprellende babyen i magen din!
Lukkelukken og bebibror Skrevet 31. juli 2007 Forfatter #3 Skrevet 31. juli 2007 Å ja Trodde det var tidlig jeg, siden alle får hakeslepp Men er dette også din første?
SokkeLaila Skrevet 31. juli 2007 #4 Skrevet 31. juli 2007 Jupp -min første dette! Jordmor hadde sagt på UL bare noen dager før at det kunne hende det ville ta sin tid før jeg kom til å kjenne liv da jeg hadde morkake som ligger ut mot magen.. Men det var ikke til å ta feil av da jeg brått så magen få et kick fra innsiden bare noen dager senere!
Lukkelukken og bebibror Skrevet 31. juli 2007 Forfatter #5 Skrevet 31. juli 2007 Ahh Jeg kjente det i uke 16, men det gikk en uke før jeg skjønte at det var spark!
SokkeLaila Skrevet 31. juli 2007 #6 Skrevet 31. juli 2007 Jeg merket ingenting før jeg kjente og så det..! Var på UL noen dager i forveien som sagt og den lille hadde et vanvittig turnshow der inne -kunne ikke føle noe som helst.. Helt sprøtt hvordan det plutselig ble merkbart..! ..men nå i uke 33 merker jeg det veeeldig.. ugh..
Lukkelukken og bebibror Skrevet 31. juli 2007 Forfatter #7 Skrevet 31. juli 2007 Hehe, sant. Jeg var på ul i uke 11, for jeg skulle egentlig ta abort (fysj), og den var helt vill! Rart
SokkeLaila Skrevet 31. juli 2007 #8 Skrevet 31. juli 2007 Godt du har bestemt deg for hva du ville med den lille, da..! Håper det var et riktig valg for dere! ..helt sprøtt å se, ja..!
Gjest Skrevet 31. juli 2007 #9 Skrevet 31. juli 2007 Jeg kjente liv når jeg var 15 + 4 eller 5 dager... er nå 17 uker på vei og jeg kjenner den lille boblingen enda, men ikke fra utenpå magen. Så HELDIGE deg =) =) =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå