Gå til innhold

Hvor store er deres 2åringer??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var å veide snuppa i stad og da hade hun ikke gått opp på 3mnd veier bare 10700g og 85cm lang..Hun spiser veldig dårlig og det bekymrer meg litt.Hva veier deres 2 åringer?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mini har alltid vært liten & tynn......men plutselig skjøt hun i vei - og nå veier hun :

12,7 kg og er 88 cm lang , hun er 2 år & 1 mnd

Skrevet

Tulla mi er 2 år og 3 mnd. Hun veier 9500 g og er 83 lang. Ikke noen kraft plugg hun heller:-)

Skrevet

Gutten min er verken tykk eller tynn, bare helt "vanlig" ;) På 2års, like etter bursdagen, veide han 11,5 kg og var 86 cm lang.

Skrevet

Vi var på 2års kontroll mnd etter at han fylte 2 år. Og da veide han12,9 kg og var 90 cm lang.. Nå er han 2,5 og veier ca 15 kg og strekt seg 5 cm..

Skrevet

Hmm, snikleste på tråden, for datteren min er bare 20 mnd, men hun er 86 cm og 12,5 kg.. Er hun ganske stor da? Vet hun ligger over snittet, men trodde ikke hun lå så veldig mye over..

Skrevet

ikke 2års-kontroll her, men stakk innom helsestasjonen rett etter bursdagen, og da var hun 13 kg (med en del klær), og 89,5 om jeg ikke husker helt feil... helt normal!

Hun tar nok igjen skal du se ;O)

Skrevet

Huff ja får håpe hun begynner å spise og legge på seg snart..

Skrevet

var 84 lang og 12 kg når ho var 2år.. syns ikke jenta de veier så lite da. søstra mi sin jente veier 10,5kg og er ikke lenger enn din jente.. syns ho er helt normal jeg.. men kjenner ho er litt lettere enn min jente.. men de er jo forskjellige;) men skjønner jo at du bekymrer deg litt om ho spiser dårlig. jenta mi har hatt perioder ho har spist dårlig.. men det går over så spiser ho normalt. vet ikke om det er tilfelle med din jente da.

Skrevet

min er 13,5 kg og 90 cm lang..kraftig beinbyggning har han,så er verken for tykk eller tynn.akkurat passe:O)

Skrevet

Min jente som ble to i Juni er akkurat like stor som din. Hun spiser i perioder, to uker med lite mat og to uker med mye mat.

Skrevet

Jenta mi har ingen perioder hvor hun spiser mer..hun spiser bare lite, hun ser ikke for tynn ut men syntes det var rart at hun ikke hadde lagt på seg noe på over 3mnd..Vi skal se om det blir bedre når hun starter i bhg hvis det ikke gjør det så skal vi bli henvist til spiseteam på Ahus.

Skrevet

Snuppa her var 90 cm og 14,5 kg på 2 års dagen ca. - fra 1 års kontrollen har hun lagt på seg 3 kg og vokst 10 cm. Nå er hun 3 år, igjen lagt på seg 3 kg og vokst ca10 cm (17,5 kg og 101,5 cm) det siste året.

Skrevet

på 20 mnds kontrollen var gutten min 12 kilo og 88 cm... 2 års kontrollen er to måneder unna, så skal bli gøy å se :) snikleste litt jeg også.. hehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...