Børnbøøøøørn 2 barnsmamma :) Skrevet 31. juli 2007 Forfatter #3 Skrevet 31. juli 2007 gikk det over av seg selv ? Har du vært gravid etter det ?
krabbetrollet Skrevet 31. juli 2007 #5 Skrevet 31. juli 2007 Minn mann har prolaps. Det ser ikke ut til å gå over av seg selv. Og han har ikke vært gravid nei ;-)
Harald Ripultfør Skrevet 31. juli 2007 #6 Skrevet 31. juli 2007 Jeg har to prolapser i ryggen. Jeg får vondt av og til. Hvis jeg har løftet for mye f.eks. Legen min tror det kan ha vært medfødt på meg. Hvis det blir for ille kan jeg opperere, men sånn som smertene er nå velger jeg å leve med det. Var sikker på at jeg kom til å ha masse plager med ryggen under graviditeten, men det hadde jeg ikke. Vanlige bekkenplager på slutten bare.
bomper`n Skrevet 31. juli 2007 #7 Skrevet 31. juli 2007 jeg har hatt prolaps opp til flere ganger. og da også flere samtidig. har vært gravid både før og etter! nå er det mye rart som sies om prolaps, men det rare er at vi alle nesten har hatt det, men ikke alle får vondt. det spørs hvor den siver ut henne og om den da treffer nervebanen din. en prolaps til stort sett forsvinne av seg selv etter noen mnd. kan en del om dette, da jeg har gått ryggskole pga masse ryggproblemer i flere år!
lenej :o) Skrevet 31. juli 2007 #8 Skrevet 31. juli 2007 ja, men den går ikke over noen gang. pga en skjeivhet i ryggen. må til kiropraktor hvert halvår for å vedlikeholde litt. ble merkelig bra i ryggen når eg gikk gravid, og etter fødseln. har ikke hatt vondt siden da, å det er 8mn siden eg fødte.
RajaPia Skrevet 31. juli 2007 #9 Skrevet 31. juli 2007 Har prolaps nede i venstre side av korsryggen . Var på MR i mai og fikk det påvist. Har hatt utrolig vondt helt siden starten av mars , men smertene har roet seg veldig mye nå. Går greit bare jeg tar det litt pent Har omtrent ikke klart å sitte,stå eller gå i store deler av denne perioden. Skal vurderes for operasjon om det slår til på samme måte igjen... Slet ut ryggen min på jobb i helsevesenet og har hatt mye vondt i ryggen helt siden -97, men det jeg syntes var utrolig , var at under svangerskapet hadde jeg nesten ikke smerter i det heletatt. Deilig. Bare litt kranglete bekken fra jeg var omtrent 7 mnd på vei.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå