Anonym bruker Skrevet 31. juli 2007 #1 Skrevet 31. juli 2007 Det vil være 18 mnd mellom mine, er så redd for at minsten skal bli så sjalu når neste kommer! I dag passet vi ei lita jente på 3 mnd og han var så sjalu her. Hvordan har deres små reagert?
2 TætteRættÅSlætt<3 FøDt Skrevet 31. juli 2007 #2 Skrevet 31. juli 2007 har en på 8 måner jeg, å venter neste nå i november.. så dette kan bli spennende hehe..
Anonym bruker Skrevet 31. juli 2007 #3 Skrevet 31. juli 2007 Det er 15mnd mellom søsteren min og meg og i følge foreldrene mine var sjalusi ikke noe problem. Det er veldig hyggelig å være søsken med så liten aldersforskjell. Da har man en venn for livet. Men det var sikkert mye å tenke på med to smårollinger i huset, jeg begynte å gå allerede når jeg var 9mnd, hadde jo en storesøster jeg kunne kopiere.
Anonym bruker Skrevet 31. juli 2007 #4 Skrevet 31. juli 2007 Ja det blir spennende;) Vi får satse på at det kommer til å gå så fint;)
Anonym bruker Skrevet 31. juli 2007 #5 Skrevet 31. juli 2007 Det er det vi tenker også, og derfor valgte vi å få 2 tette at dem vil få mye glede av hverandre;)
ny_spire_i_magen:)_fødeklar_ Skrevet 31. juli 2007 #6 Skrevet 31. juli 2007 blir 15 mnd mellom mine nå..venter en til i oktober. Så d blir to brødre som kommer til å få det mye moro sammen tror jeg:) var absolutt ikke planlagt denne graviditeten, men er i grunnen gla for at det ble som det ble:)
mams-til3 Skrevet 1. august 2007 #7 Skrevet 1. august 2007 er 12 måneder mellom mine to.sjaulsi har dte vært lite av,men hektisk:) ønsker deg lykke til!!har mye å se frem til:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå