Gå til innhold

Torpekjærringa! :O)


Anbefalte innlegg

Skrevet

så deg i et innlegg her nå, og du er ikke på msn, så prøver meg her, jeg...;O)

 

Så du innlegget mitt om barnehage her i går? Hjelp meg da! Må ringe og svare i dag... Aner ikke hva jeg skal gjøre...

 

Bra med dere? Skjedd noe mer?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei vennen !

jobber om dagen jeg vettu + maler i huset på kveldene.......så jeg er ikke på daten noe særlig om dagen !

 

så innlegget nå.......å, det var vanskelig syns jeg. men jeg er veldig for barnehage da, så jeg heller litt mot det;o) selv om det er dyrere enn park, så får du også mye mer pedagogikk & mer lek&moro for Mia :o) så det er nok svaret mitt assa ;o)

 

neida....ikke noe nytt....var et par å så på huset i dag også, men vet ikke noe mer. visning den 8.

Maler & maler om dagen - blir såååå fint :o)))))

Skrevet

Ja, veldig vanskelig! Men plutselig mens jeg satt her så ble jeg litt impulsiv og ringte og takket ja til barnehageplassen ;P hjeeeelp så skummelt! Så da begynner hun mandag 13.!!! Håper bare ikke det blir problemer med parken når jeg må ringe og si vi ikke skal ha plassen likevel...

Vi får prøve å se hvordan det går, blir det helt umulig økonomisk må vi ta henne ut igjen... uff... XXX

 

Dere får helt sikkert solgt huset nå snart vettu! Det er gjerne sånn når det først løsner... (siden dere fikk et bud! ;)) Kan tenke meg ny-huset blir fint! Håper jeg får komme å se snart :) Beklager, jeg er litt træg, så ikk helt fått med meg at du jobber igjen... Sikkert slitsomt med både overtakelse og klargjøring av huset, visninger på det andre + jobben. Flink du, superdama!!! :o)))

 

klem,

Skrevet

Superwoman thats me ;o)) hehe !!

og neida......men det går i ett om dagen :o) og klart du kan komme å se - vi skal jo snart ha dib treff uten barn også !!

 

 

og du, det går så bra med barnehageplassen så,....hvis det blir for fyrt....så vurderer dere det etter hvert ;o) alt ordner seg for snille piker ;o))

 

ha en fin dag !!

 

klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...