Gå til innhold

hvor ofte bader dere babyen deres??

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg bader min Emil på 7uker ca 2-3ganger i uka. har ei venninde som bader sønnen sin værdag. Jeg vasker han værkveld inni hånda,ansiktet og nakken.. men lurer litt på hvor ofte dere bader deres baby?? :))

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Annenhver dag, av og til hver dag.. på kvelden.... hun liker det så godt, å det er en fin rutine ! =) (har aldri hatt sår hud, verken på stump eller noe. Å har aldri fått noe "skurve" i hodebunnen...) hun er 3 mnd nå !

Skrevet

Bad 2 ganger i uka, men vasker kroppen med klut hver kveld.

Skrevet

2-3ganger i uka,men vasker han med klut og vann hver dag

Skrevet

Bader henne hver dag og vasker henne hver morgen...

Skrevet

Bader etter behov, men det blir ofte hver dag pga svetting og lek. Ikke minst er det kjempe kos for han. Plasker og "hyler" av fryd over å kunne grise med vannet. Men bader vi ikke er det skikkelig vask med klut...det synes han ikke er så moro....

Skrevet

Her bades det hver kveld.Gullgutten elsker å bade,så hvorfor ikke.Har olje i vannet slik at huden ikke blir tørket ut.

Skrevet

Vasker hver morgen/kveld (kroppsvask). Vi bader ved behov, akkurat nå er behovet knapt en gang i uka. Men nå har hun begynt å ta seg rundt på egenhånd slik at dette blir økt ganske snart til 2 ganger i uka.

Vi har dessuten gått bort fra badebaljen og lar henne i stede sitte i badekaret i lag med søsteren på 8 år. De stor koser seg. Dette er helt klart ukas høydepunkt for de i lag :o)

Skrevet

Bader hver andre eller tredje dag. Det blir sikkert oftere når han begynner å ta seg rundt og søle seg til mer, for han har ikke tendens til tørr hud i det hele tatt. Bruker bare olje i vannet, har til dags dato ikke brukt såpe på han en eneste gang.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...