MinteMorKine Skrevet 31. juli 2007 #1 Skrevet 31. juli 2007 jeg bader min Emil på 7uker ca 2-3ganger i uka. har ei venninde som bader sønnen sin værdag. Jeg vasker han værkveld inni hånda,ansiktet og nakken.. men lurer litt på hvor ofte dere bader deres baby?? )
lilleminni Skrevet 31. juli 2007 #2 Skrevet 31. juli 2007 Annenhver dag, av og til hver dag.. på kvelden.... hun liker det så godt, å det er en fin rutine ! =) (har aldri hatt sår hud, verken på stump eller noe. Å har aldri fått noe "skurve" i hodebunnen...) hun er 3 mnd nå !
manonym Skrevet 31. juli 2007 #3 Skrevet 31. juli 2007 Bad 2 ganger i uka, men vasker kroppen med klut hver kveld.
MaryluogAdrian Skrevet 31. juli 2007 #5 Skrevet 31. juli 2007 2-3ganger i uka,men vasker han med klut og vann hver dag
stabilo Skrevet 31. juli 2007 #6 Skrevet 31. juli 2007 Bader henne hver dag og vasker henne hver morgen...
Anonym bruker Skrevet 31. juli 2007 #7 Skrevet 31. juli 2007 Bader etter behov, men det blir ofte hver dag pga svetting og lek. Ikke minst er det kjempe kos for han. Plasker og "hyler" av fryd over å kunne grise med vannet. Men bader vi ikke er det skikkelig vask med klut...det synes han ikke er så moro....
mamma tiL 1stor+2små Skrevet 31. juli 2007 #8 Skrevet 31. juli 2007 Her bades det hver kveld.Gullgutten elsker å bade,så hvorfor ikke.Har olje i vannet slik at huden ikke blir tørket ut.
Gjest Skrevet 31. juli 2007 #9 Skrevet 31. juli 2007 Vasker hver morgen/kveld (kroppsvask). Vi bader ved behov, akkurat nå er behovet knapt en gang i uka. Men nå har hun begynt å ta seg rundt på egenhånd slik at dette blir økt ganske snart til 2 ganger i uka. Vi har dessuten gått bort fra badebaljen og lar henne i stede sitte i badekaret i lag med søsteren på 8 år. De stor koser seg. Dette er helt klart ukas høydepunkt for de i lag )
Gjest Skrevet 31. juli 2007 #10 Skrevet 31. juli 2007 Bader hver andre eller tredje dag. Det blir sikkert oftere når han begynner å ta seg rundt og søle seg til mer, for han har ikke tendens til tørr hud i det hele tatt. Bruker bare olje i vannet, har til dags dato ikke brukt såpe på han en eneste gang.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå