rødhette* Skrevet 31. juli 2007 #1 Skrevet 31. juli 2007 Av nysgjerrighet lurer jeg på hvordan dere andre oppbevarer de ferdige utstansa diesene.
Ioren Skrevet 31. juli 2007 #2 Skrevet 31. juli 2007 Jeg har en stang hengende over pulten min (fra Ikea, egentlig no sånn kjøkkengreier) Denne har jeg kroker på, og på dem henger jeg ziplockopser med diecuts, raindrops, blomster og annet stæsj Før jeg fikk lagd egen pult hadde jeg dem i "visittkortlommer" i en ringperm
rødhette* Skrevet 1. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 1. august 2007 andre? forresten, hva er raindrops?
Ioren Skrevet 1. august 2007 #4 Skrevet 1. august 2007 Fant ikke noe godt bilde, men du kan kikke her; http://www.papirgleder.no/product_info.php?products_id=8753&osCsid=f0917aaa7144ba96a93f76f69c49edbc Det er "halve" perler som du kan bruke til å lime f.eks i midten av primablomster Finnes i masse farger og er veldig dekorativt Hvis vi skal møtes på Bikuben igjen noen gang kan jeg ta med noen til deg
Gjest Skrevet 4. august 2007 #6 Skrevet 4. august 2007 Jeg har små plastbokser som jeg samler i...helst gjennomsiktige kjøpt på europris...
snuppelure 74 Skrevet 6. august 2007 #7 Skrevet 6. august 2007 Jeg har de bare i ziplok poser i en eske foreløbig jeg da
Ioren Skrevet 11. august 2007 #8 Skrevet 11. august 2007 Fikk tips fra ei venninne som ikke har så god plass, så hun må rydde vekk alt etter hver gang hun scrapper. Hun har kjøpt "gammeldagse" albumark, sånne som man brukte til glansbilder og slikt vet dere Og bare satt dem i en egen perm. Selges på Clas Ohlsson, er 5 ark i pakken og de koster rundt 20,- pr pakke mente hun å huske, var usikker på pris... Går masse die-cuts på en albumside, og du får jo 10 "sider" på 5 ark Så kjempelurt ut hvis man likevel må legge bort tingene etter hver gang, får jo plass i en bokhylle et eller annet sted
rødhette* Skrevet 12. august 2007 Forfatter #9 Skrevet 12. august 2007 Jeg har nå laget meg nytt system. Har sydd rom i vanlige plastlommer, og har diesene i de. Må teipe igjen åpningen så de ikke faller ut da, men... beste jeg har funnet til nå. Veldig oversiktiglig, iallfall, lett å finne fram til de man skal bruke. Stjal idéen fra scrapping.no
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå