Gå til innhold

Oppbevaring av die-cuts

Anbefalte innlegg

Skrevet

Av nysgjerrighet lurer jeg på hvordan dere andre oppbevarer de ferdige utstansa diesene.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har en stang hengende over pulten min (fra Ikea, egentlig no sånn kjøkkengreier) Denne har jeg kroker på, og på dem henger jeg ziplockopser med diecuts, raindrops, blomster og annet stæsj :)

Før jeg fikk lagd egen pult hadde jeg dem i "visittkortlommer" i en ringperm :)

Skrevet

andre?

forresten, hva er raindrops?

Skrevet

oj, de så fine ut! :)

Skrevet

Jeg har små plastbokser som jeg samler i...helst gjennomsiktige kjøpt på europris...

Skrevet

Jeg har de bare i ziplok poser i en eske foreløbig jeg da :)

Skrevet

Fikk tips fra ei venninne som ikke har så god plass, så hun må rydde vekk alt etter hver gang hun scrapper. Hun har kjøpt "gammeldagse" albumark, sånne som man brukte til glansbilder og slikt vet dere :)

Og bare satt dem i en egen perm. Selges på Clas Ohlsson, er 5 ark i pakken og de koster rundt 20,- pr pakke mente hun å huske, var usikker på pris...

Går masse die-cuts på en albumside, og du får jo 10 "sider" på 5 ark ;) Så kjempelurt ut hvis man likevel må legge bort tingene etter hver gang, får jo plass i en bokhylle et eller annet sted ;)

Skrevet

Jeg har nå laget meg nytt system. Har sydd rom i vanlige plastlommer, og har diesene i de. Må teipe igjen åpningen så de ikke faller ut da, men... beste jeg har funnet til nå. Veldig oversiktiglig, iallfall, lett å finne fram til de man skal bruke. Stjal idéen fra scrapping.no

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...