Gå til innhold

Kjøpe bilsete i sverige

Anbefalte innlegg

Skrevet

hvor drar man? svinesund?

noen som har gjort det? lurer på maxi cosi cabriofix (inkl base seff)

pris i sviden?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har kjøpt noen småting på Happy Land vid Svinesund, Nordby. (0526-403 40)

Det er greie priser men fortsatt litt overpriset faktiskt, det finns mange fler butikker innover i Sverige som er langt billigere enn i Svinesund.

Skrevet

Men da må du vel langt innover i Sverige? På Nordbyen (ikke langt unna Happyland) er det jo mye dyrere enn på Happyland. Var begge steder forrige uke:) Vet ikke om flere babybutikker i nærheten der jeg..?

Vi kjøpte bl.a Graco sitt logico s til 1298,- svenske (ca 1150,- norske). Her koster det 1999,- og på Nordbyen kostet det 1598,- svenske.

Så flere ting der som var betydelig mye dyrere enn Happyland:)

Skrevet

leste akkurat om logico i en test og de kom veldig dårlig ut.. var noe om at det absolutt ikke var logisk og at det lyste grønt selv om det ble montert feil

men takk allikevel - og håper jeg ikke skremte deg med det nye setet ditt (syns bare jeg måtte si hva jeg hadde lest)

Skrevet

Husker du hvor du leste dette? Lette etter tester på dette setet for en stund siden, og fant ingenting.

Har autobaby fra 2004 + akta cosmic til eldstejenta. Jeg er ekstremt nøye på bilsetemontering, men autobaby var relativt enkelt å montere synes jeg. Skjønte ikke helt hva du mente med at setet ikke var logisk?

Skal søke etter tester igjen, så kanskje jeg finner den du snakker om:)

Personlig synes jeg de testene kan være litt teite, for jeg mener de ofte vektlegger feil ting. Dessuten vet jeg at det til og med har forekommet feilmontering av setene før de tester.

Skal søke litt og se, men fint hvis du kommer med en link:)

Forresten... Var det flere butikker i nærheten av Svinesund og Nordbyen eller må man langt avsted?

Skrevet

Jah... Den siste setninga var jo ikke spes rettet mot deg da;) hehehe...

Skrevet

Takk, takk =)

Ja, har lest tester om duologic før. Men er jo ikke det setet vi har kjøpt da. Fant en test av logico s i Sverige, og da kom setet godt ut. Men der står det bare en poengsum, og ikke noe om hva de har scoret på hvilke ting. Skikkelig teit:p

Duologic scorer jo veldig bra på sikkerhet da, og det er tross alt det som er viktigst for min del. Når setet først er festet riktig er det i grunn ikke viktig om det tar lang tid eller ikke å feste det. Men det er jo ikke det setet vi har uansett.. ;)

Skrevet

jo det var den det :) hehe neida - tar meg aldri nær av noe her på bim jeg.. ansikt til ansikt er jeg lett å fornærme men her? pft

hehe - da blir det kanskje svidentur på oss da :)

Skrevet

Komm i håg att kjöpa flæsk och godis, då! :)

Dersom du drar til Strømstad er det ENDA flere butikker å velge i..

Er det ikke noe på det nye Thon-senteret også, da..?

Kanskje kortere kjøretur når man kommer nordfra..?

..ikke vet jeg, altså..!

Skrevet

mm godis... sjælvklart (med den tykkeste k'en du kan lage)

strømstad var vel lurt :) da kan jeg ta ferga til s-fjord etterpå og besøke foreldrene mine :)

Thon senteret har jeg ikke hørt om

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...