Anonym bruker Skrevet 31. juli 2007 #1 Skrevet 31. juli 2007 var hos lege igår på UL, er 12+2, alt bra med barnet. men han syns morkaka lå litt langt nede, men så sa han "men du er jo så tidlig på vei, så det skal du ikke tenke så mye på. livmora vil nok dra den med seg etterhvert. men hvis jeg skulle begynne å blø og sånn, måtte jeg selvfølgelig kontakte sykehuset og sånn. men jeg skulle ikke bekymre meg.. lett for han å si.. men men, er jo greit at han informerer om det. men er det andre som har hørt sagt det samme???
Mamzen Skrevet 31. juli 2007 #2 Skrevet 31. juli 2007 Dette sjekker de på ordinær ultralyd, så det er uansett ingenting å tenke på nå. Som aller oftest vokser morkaka oppover magen.
*Vetlis* Skrevet 31. juli 2007 #3 Skrevet 31. juli 2007 Fikk samme beskjed i går på ul er i uke 16+3... Men var ikke noe faretruende langt ned, så tar det med ro...
Galskapens overhode Skrevet 31. juli 2007 #4 Skrevet 31. juli 2007 Min morkake lå over mormunnen da jeg var på Ul.. Da var jeg 17 uker på vei. Måtte inn til Ul igjen i uke 30 for å se om den hadde flyttet seg med livmora.. Det hadde den heldigvis (dette var med min første)
Anonym bruker Skrevet 31. juli 2007 #5 Skrevet 31. juli 2007 Hadde også for lav morkake under mitt første svangerskap. Var inne på ny UL-kontroll senere i svangerskapet, og da var den flyttet seg opp (som forventet).
Gjest Skrevet 31. juli 2007 #6 Skrevet 31. juli 2007 jeg hadde dypt sete på placenta.. i de fleste tilfeller vil den bli med opp.jeg var på ny ul i uke 32 bare for å sjekke,å da var den helt fint plassert.. heeelt sikkert ikke noe å bekymre seg for;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå