Gå til innhold

Liv & røre..


Anbefalte innlegg

Skrevet

Når kjente dere liv for første gang , og hva kjente dere? :) Noen som klarer å beskrive , å som husker hvordan det videre utviklet seg , fra den lille usikre bevegelse til klare tydelige spark!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

kjente liv første gang i uke 18, kjenntes ut som et lite dunk neders i magen, kan ikke si at det var bobbler o.l som noen beskriver...

etter det første dunket gikk det en ukes tid så begynte det å dunke oftere og hver dag...var liksom ikke i tvil om at det var spark=)

Skrevet

Hei!

Jeg kjente antydning til bevegelse allerede i uke 13. Var da som små luftbobler og litt kribling innimelom. Fra uke 19 kjente jeg tydeligere spark( små dunk i magen) daglig. Fra uke 21 kunne man kjenne sparkene utenfra også

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...