Gjest Skrevet 31. juli 2007 #1 Skrevet 31. juli 2007 Jeg skal på Ul senere denne uka, og selv om jeg hardnakket har hevdet å ikke ville vite kjønn - kommer jeg nok til å spørre om de kan se det dersom alt er ok med babyen. Hva tipper dere : 1. Ifølge den kinesiske fødselskalenderen venter jeg jente. Sist sa det gutt, og jeg fikk gutt. 2. Jeg var ikke kvalm i det hele tatt sist gang, nå er jeg super kvalm enda (uke 18) - men det går bort om jeg spiser salt mat. 3. Jeg har ingen spesielle diller hverken nå eller forrige gang. Heller ikke hormoner i ubalanse, 4. Begge gangene har jeg vært kjempesulten, men nå er det ille. Blir superkvalm og skjelven om jeg ikke spiser ofte. Helst salt mat som pommes frites etc. ( uff og uff ) 5. Magen spratt frem allerede i uke 9, og jeg måtte ty til mammabukser da. sist drøyde det til uke 17. 6. Sist kjnete jeg liv i uke 20, nå har det vært fart inni der siden uke 13 ca.
miss_chica Skrevet 31. juli 2007 #2 Skrevet 31. juli 2007 det her var vansklig. høres ut som mitt svangerskap nr 2, det var helt forskjellig fra det første. sist sa kartet jente og jeg fikk gutt, så det stemte ikke. sist var jeg ikke kvalm, men denne gangen ble jeg sykmeldt pga kvalme.(salt mat funka på meg også). denne gangen kom magen fortere enn sist gang, de sier det er fordi kroppen kjenner igjen graviditeten og derfor går ting litt raskere i starten. og dette med liv også, kjente det mye senere sist gang enn denne gangen hehe jeg har gutt og venter en gutt til. svangerskapene mine har vært helt forskjellige, men alikevel venter jeg samme kjønn. tror alt er helt tilfeldig jeg. kanskje det blir en liten gutt til på deg også =)
Gjest Skrevet 31. juli 2007 #3 Skrevet 31. juli 2007 Spennende å se. Glemte å skrive at Babyen ble laget dagen før påvist El (clearblue test) Vi har funnet så fint guttenavn, at jeg nesten synes det er synd om det er en liten jente. Da blir jo ikke guttenavnet brukt.... :-) Uansett blir vi kjempeglade dersom det viser seg å være en frisk og rask liten bylt inni der. Gruegleder meg til UL. Er kjemperedd for at det er noe galt...
miss_chica Skrevet 31. juli 2007 #4 Skrevet 31. juli 2007 det går sikkert heelt fint vettu =) hva skal han hete da? har allerede døpt mini i magen vi også =) når er termin?
Gjest Skrevet 31. juli 2007 #5 Skrevet 31. juli 2007 Har termin 1 Januar foreløpig, men tror det blir litt seinere. Om det viser seg å være en gutt, blir navnet August. Har forelsket meg sånn i det navnet, og det passer bra til storebror Martin. Hva heter dine gutter da ?
miss_chica Skrevet 31. juli 2007 #6 Skrevet 31. juli 2007 mine er halvt chilenere så jeg har en romeo felipe(uttales fElipE, med begge eène) fra før av. ganske vansklig å komme på noe kult når man har en som heter romeo liksom, hehe, men vi bestemte oss til slutt for matheo valentino. ta en titt på hjemmesiden om du vil www.romeo-felipe.piczo.com =) du har ikke hjemmeside du også da? august er koselig navn =) tenk om h*n blir en liten nyttårsbebi?!? =)
Gjest Skrevet 31. juli 2007 #7 Skrevet 31. juli 2007 Har ikke noen hjemmeside nei - kanskje jeg lager det om jeg får en baby som sover mer en broren sin :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå