Gå til innhold

Flere med skolestartere her inne?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eldste vår skal begynne på skolen 20.august. Gleder seg mer enn julaften og bursdag på en gang. Ny rosa skolesekk er innkjøpt og henger "på vent" :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, min skal begynne på skolen :o)

begynner på SFO allerede i morgen , så når 1.skoledag kommer er hun godt kjent :o)

Våre 1. klassinger får ikke lov å ha egen sekk de - alle må ha like orange trygg trafikk sekker :o) supert tilbud fra kommunen & trygg trafikk !

men nytt Bratzpenal & drikkeflaske & matboks venter på den store skolejenta vår :o)

syns ikke det er lenge siden 1. gang jeg så henne jeg...... tiden flyr sååå fort - og de blir så store !

Litt vemodig også syns jeg.........

Skrevet

Har en her med rosa sekk også.

SFO i morgen, tror det blir bra. :)

Skrevet

Har en med Lego Bionicle sekk jeg da:) Så fint tiltak med orange sekker til alle førsteklassinger. Da blir alle like + at de blir sett. Her har mange kommuner noe å lære:)

Skrevet

Her er også en med rosa sekk:) I morgen skal vi innom sfo å hilse på,så blir det full rulle fra torsdag. Hun hadde sin siste dag i barnehagen i dag og det er så rart å tenke på at en epoke er over og en ny starter:)

Skrevet

Jepp.Vi har.Han begynner i morgen på sfo.Gleder meg,men må innrømme at jeg gruer meg og.Blir en helt ny epoke i livet..

Skrevet

Jupp, ei jente som skal møte til første skoledag 20. august med orange skolesekk :-)

Det er fylkeskommunen som kjøper inn disse sekkene fra trygg trafikk, og fordeler til skolene... Så vet dere det :-)

Gleder meg masse til å få begge i skolen. Og hun gleder seg så klart veldig mye også!

Skrevet

Det varierer fra sted til sted hvem det er som sponser disse sekkene. Noen fylkeskommuner gjør det og noen steder hvor fylkeskommunen ikke gjør det gjør kommunen det. Oftes er det i samarbeide med et eller annet privat firma slik at de deler på utgiftene.

Skrevet

Ja, yngste jenta mi begynner på skolen 20.aug.

Skrevet

Takk for svar :-)

Vi har 3. dagen på sfo i dag, det går veldig bra. De voksne der virker like omsorgsfulle der som de i barnehagen. Vesla stortrives :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...