helenis + E-07 & D-09 Skrevet 31. juli 2007 #1 Skrevet 31. juli 2007 og det var utrooolig deilig =D Jeg er 20+3 i dag, og har kjent liv siden 12.juli.. men ingenting de siste 5 dagene.. så det var kjempedeilig når jeg var hos legen i dag og fikk høre hjertet igjen og vite at alt var i orden.. hadde aldri trodd at noen som helst lyd kune være såå deilig Måtte bare få ut litt glede =)
Gjest Skrevet 31. juli 2007 #2 Skrevet 31. juli 2007 Så bra da - det er alltid beroligende å høre hjertelyden. Har faktisk vurdert å kjøpe en sånn baby sound, så jeg kan gjøre det hjemme når jeg blir bekymret....
Gjest Skrevet 31. juli 2007 #3 Skrevet 31. juli 2007 er du 20+3 i dag og så er termin 21.12? jeg er 20+3 og har termin 17.12. hvordan regner du ut ? jeg var 20 uker på lørdag,søndag 20+1 osv...
helenis + E-07 & D-09 Skrevet 31. juli 2007 Forfatter #4 Skrevet 31. juli 2007 oooops, bare jeg som har glemt å forandre i profilen min Opprinnelig termin var 21.12 men fikk ny på ultralyd, så jeg har termin 17.12 samme som deg =)
Gjest Skrevet 31. juli 2007 #5 Skrevet 31. juli 2007 kte det var en mulighet ja, så moro at vi har samme dato,jeg trodde også at termin var 21-22.12 men måtte gi meg etter UL,bedre å bli flyttet frem en tilbake da!
helenis + E-07 & D-09 Skrevet 31. juli 2007 Forfatter #6 Skrevet 31. juli 2007 Ja, det er gøy når man er fler Så får vi se da, om nurkene våre kommer når datoen tilsier Myye bedre å bli flyttet frem ja, og tror nok jeg kommer til å sette veldig stor pris på å bli ferdig noen dager før jeg trodde, når jeg er på det siste, og største
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå