Gå til innhold

Var hos legen i dag...


Anbefalte innlegg

Skrevet

og det var utrooolig deilig =D

Jeg er 20+3 i dag, og har kjent liv siden 12.juli.. men ingenting de siste 5 dagene.. så det var kjempedeilig når jeg var hos legen i dag og fikk høre hjertet igjen og vite at alt var i orden.. hadde aldri trodd at noen som helst lyd kune være såå deilig :)

Måtte bare få ut litt glede =)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så bra da - det er alltid beroligende å høre hjertelyden. Har faktisk vurdert å kjøpe en sånn baby sound, så jeg kan gjøre det hjemme når jeg blir bekymret....

 

 

Skrevet

er du 20+3 i dag og så er termin 21.12? jeg er 20+3 og har termin 17.12. hvordan regner du ut ? jeg var 20 uker på lørdag,søndag 20+1 osv...

Skrevet

oooops, bare jeg som har glemt å forandre i profilen min :)

Opprinnelig termin var 21.12 men fikk ny på ultralyd, så jeg har termin 17.12 samme som deg =)

Skrevet

kte det var en mulighet ja, så moro at vi har samme dato,jeg trodde også at termin var 21-22.12 men måtte gi meg etter UL,bedre å bli flyttet frem en tilbake da!

Skrevet

Ja, det er gøy når man er fler :)

Så får vi se da, om nurkene våre kommer når datoen tilsier ;)

Myye bedre å bli flyttet frem ja, og tror nok jeg kommer til å sette veldig stor pris på å bli ferdig noen dager før jeg trodde, når jeg er på det siste, og største :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...