Mulan - Og to søte trollunger! Skrevet 31. juli 2007 #1 Skrevet 31. juli 2007 Trenger VIRKELIG tips her assa, jeg har null ideer..... kom m forslag, hva som helst!!
Gulosten™ Skrevet 31. juli 2007 #4 Skrevet 31. juli 2007 Høh... Du her NÅ? Kom deg opp på Bærum og skvis ut en liten fjomp!! Vi skal i bursdag til Sandra på søndag vi da. Det blir kos. Så forresten gaven som H hadde laget til deg, den var skikkelig kul:) Pakke til mamman din....? Gavekort på noe hun liker godt? Massasje e.l.? Noe hun liker å spise eller drikke?
smakk Skrevet 31. juli 2007 #5 Skrevet 31. juli 2007 Vi lagde et fotoalbum til mammas 60 årsdag, det slo veldig godt an! Jeg samlet inn og scannet inn bilder fra hennes liv, helt fra hun ble født til i dag. Det var bilder av henne, familien, mennesker som har betydd noe spesielt for henne opp gjennom årene, barndomsgården, steder hun har bodd osv. Satte det inn kronologisk, litt lenger bak kom tema sider som alle skolebildene hennes, bryllupet hennes, en dobbelside med hvert av barna (nyfødt, hos fotografen, 1. skoledag, konfirmasjon osv), en side til hvert av barnebarna osv. Jeg lot det være igjen plass på slutten til fremtidige hendelser. Vi lagde også et slikt til svigefars 50 årsdag, det er en super gave til de som "har alt".
Mulan - Og to søte trollunger! Skrevet 31. juli 2007 Forfatter #6 Skrevet 31. juli 2007 det var jammen et godt tips!!!!!!!!!!!!!
Mulan - Og to søte trollunger! Skrevet 31. juli 2007 Forfatter #7 Skrevet 31. juli 2007 både gave, og feire dagen!! vet ikke sum, blir vel noe spleis m resten av familien...
Mulan - Og to søte trollunger! Skrevet 31. juli 2007 Forfatter #8 Skrevet 31. juli 2007 he he skulle gjerne vært på bærum ja!!! åh skal dere til sandramor på søndag, så kos, da sees vi nok!!!! vanskelig m gaver assa... hate it!!!!
Gjest Skrevet 31. juli 2007 #9 Skrevet 31. juli 2007 Så ung mamma du har da. En gavekurv full av ting hun liker er vel koselig. F.eks vin, sjokolade, håndkrem...
Mulan - Og to søte trollunger! Skrevet 31. juli 2007 Forfatter #10 Skrevet 31. juli 2007 he he ung og ung ;o) Vi er da unge mammaer vi også?!!!! ) Hi hi heldigvis lenge til vi blir 50 da!! Dytter samtidig for flere tips ;o) Ønsker også VELDIG gjerne tips til overraskelses-greie til henne og.... noe å finne på type ting!
Gjest Skrevet 31. juli 2007 #11 Skrevet 31. juli 2007 Hehe, ja. Mammaen min skal muligens pensjonere seg neste år hun da. Bestill time til henne på spa? Hihi
Mulan - Og to søte trollunger! Skrevet 31. juli 2007 Forfatter #12 Skrevet 31. juli 2007 Ja spa er jo deilig det... men er så veldig vanlig liksom ;o)
Gjest Skrevet 31. juli 2007 #13 Skrevet 31. juli 2007 Ja, det er jo det. Fallskjermhopp? Hehe. Det hadde aldri min mor gått med på, men..
Mulan - Og to søte trollunger! Skrevet 31. juli 2007 Forfatter #14 Skrevet 31. juli 2007 hahahahahaha nei det er nok ikke noe for min mamma heller! Tør ikke karuseller på Tusenfryd engang så ;o)
Gjest Skrevet 31. juli 2007 #15 Skrevet 31. juli 2007 Tror ikke mamma har satt sin fot i en karusell noen gang, jeg. Hehe. Den album-ideen litt lenger opp i tråden her var koselig da. Eller gavekort på en reise et eller annet sted, om det er flere som spleiser?
Mulan - Og to søte trollunger! Skrevet 31. juli 2007 Forfatter #16 Skrevet 31. juli 2007 Ja den album ideen tror jeg jammen meg jeg skal få til =) Kjempekoselig! Og en reise hadde jo og vært flott!!!
suseduse Skrevet 31. juli 2007 #17 Skrevet 31. juli 2007 en dag på spa med overnatting, inkl. måltider! ga det til svigermor, og var fulltreffer!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå