Gå til innhold

mye sparking

Anbefalte innlegg

Skrevet

Baby sparker hele tiden og til tider er det ganske vondt. Føler at jeg blir litt sliten av hele tiden å kjenne spark. Føler meg også uvel.

kan mye sparking tyde på noe eller bør jeg bare være glad det er mye liv!?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

her sparker huleboeren også UTROLIG mye!

er akkurat som om jeg har blåmerker på noen steder inni magen der h*n sparker mest.

klart det er irriterende i visse situasjoner, men jeg har aldri hørt at det er negativt med masse liv, så jeg prøver å glede meg over det jeg=)

håper bare aktivitetenivået faller litt når h*n kommer ut av hulen sin.

Skrevet

Det tenkte jeg også på om høy aktivitet i magen er det samme som at det kan tyde på at det blir høy aktivitet når den kommer ut? NOen som har hørt noe om det?

Skrevet

det sies vel at om det er masse liv i magen blir det masse liv utenfor også!

men med tulla mi sist var det også masse styring inni magen (ikke like mye som denne gangen, men...) og ho var ei rolig og fornøyd jente fra begynnelsen.

da fikk jeg også høre at de som var mye våkne om natta mens de var i magen ville bli vanskeligere i omstlille når de kom ut, dette var også feil hos meg, jenta som var en turbo om natta før fødselen sov hele natta nesten fra begynnelsen (utenom mating da).

så jeg veit ikke jeg...

Skrevet

Takk for svar jeg tenkte også mye på det med mye nattevåk for jeg våkner ofte nå at at den turner rudnt midt på natten

Skrevet

heldige dere er da;) kjenner kun når jeg slapper av jeg, våkner ikke om nettene heller, men variere jo da på folk, men nyt det dere, da vet dere at det er liv vertfall;)

Skrevet

Har hørt at mye liv inni magen ikke nødvendigvis blir en veldig aktiv unge på utsiden.

Skrevet

Jeg har merket meg at hvis jeg spiser mye sukker er gullet veldig aktiv ganske lenge, både når det gjelder vanlig sukker og fruktsukker.

De dagene jeg ikke spiser frukt/sukker er h*n roligere men fremdeles aktive perioder.

Hvis jeg spiser sjokolade på kvelden har jeg store problemer med å sovne pga av masse sparking når jeg legger meg.

Kan være verdt et forsøk?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...