Gjest Skrevet 31. juli 2007 #1 Skrevet 31. juli 2007 Føler noen ganger at vi skaravlere blir sett på som korte i pappen og litt sånn snill med alle og enhver....litt tafatte... Men jeg er føler ofte for å bare kunne slappe av og skravle om alt og ingenting UTEN å må sette meg ned og tenke ut spydige kommentarer, humoristiske vinklinger og morsomme tekster for å vise at jeg har noe innabords liksom... vet ikke bare et tema sånn midt på dagen hehe
Monajenten Skrevet 31. juli 2007 #3 Skrevet 31. juli 2007 Enig med deg, greit å sitte her og bare slappe av litt:) Og du, takk igjen!!!!! *fortsatt nervøs*
Gjest Skrevet 31. juli 2007 #4 Skrevet 31. juli 2007 Tenker det samme som deg. Orker ikke være intelektuell og kverulerende når jeg slapper av og drikker kaffi ;-) Syns derfor Kranglesiden er litt slitsom.
Gjest Skrevet 31. juli 2007 #6 Skrevet 31. juli 2007 Ja føler jeg må manne meg opp liksom og greier ikke holde meg på nivået der inne mere enn 2 innlegg i uka hehe... men humor har de der inne det skal de jammen ha...er ei kjærring med staven der inne som får meg til å le titt og ofte
Monajenten Skrevet 31. juli 2007 #7 Skrevet 31. juli 2007 Neida det går bra det, var jo mest spennende:) Kan si det sånn at jeg lå og tenkte på MYE i natt;)
Gjest Skrevet 31. juli 2007 #9 Skrevet 31. juli 2007 Ja, enkelte der inne er skikkelig god. Burde hatt sin egen spalte ;-) Andre blir bare påtatt...
Miss Foster Skrevet 31. juli 2007 #10 Skrevet 31. juli 2007 Tja - de lærde strides.... Er vel idioter, normale mennesker og IQ-bunter her inne oxo, som ellers i livet/samfunnet. Men má nok si at nár jeg for 17 gang ser et innlegg om hva-má-jeg-ha-med-pá-ferie-til-syden-av-bleier-og-barnemat sá lurer jeg litt pá omlópet i hodet pá noen ja.......
Ulme Skrevet 31. juli 2007 #11 Skrevet 31. juli 2007 Finnes dumme folk overalt..., du skal ikke leite lenge på kranglesiden før du finner noen stjerneeksempler heller
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå