Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Føler noen ganger at vi skaravlere blir sett på som korte i pappen og litt sånn snill med alle og enhver....litt tafatte...

Men jeg er føler ofte for å bare kunne slappe av og skravle om alt og ingenting UTEN å må sette meg ned og tenke ut spydige kommentarer, humoristiske vinklinger og morsomme tekster for å vise at jeg har noe innabords liksom...

vet ikke bare et tema sånn midt på dagen hehe

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jada, det er vi ;o)

Skrevet

Enig med deg, greit å sitte her og bare slappe av litt:)

Og du, takk igjen!!!!!

*fortsatt nervøs*

Skrevet

Tenker det samme som deg. Orker ikke være intelektuell og kverulerende når jeg slapper av og drikker kaffi ;-)

Syns derfor Kranglesiden er litt slitsom.

Skrevet

hehe ikke meningen å skremme deg monajenten....

Skrevet

Ja føler jeg må manne meg opp liksom og greier ikke holde meg på nivået der inne mere enn 2 innlegg i uka hehe...

men humor har de der inne det skal de jammen ha...er ei kjærring med staven der inne som får meg til å le titt og ofte

Skrevet

Neida det går bra det, var jo mest spennende:)

Kan si det sånn at jeg lå og tenkte på MYE i natt;)

Skrevet

Ja, enkelte der inne er skikkelig god. Burde hatt sin egen spalte ;-)

Andre blir bare påtatt...

Skrevet

Tja - de lærde strides....

Er vel idioter, normale mennesker og IQ-bunter her inne oxo, som ellers i livet/samfunnet.

Men má nok si at nár jeg for 17 gang ser et innlegg om hva-má-jeg-ha-med-pá-ferie-til-syden-av-bleier-og-barnemat sá lurer jeg litt pá omlópet i hodet pá noen ja.......

Skrevet

Finnes dumme folk overalt..., du skal ikke leite lenge på kranglesiden før du finner noen stjerneeksempler heller :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...