Gå til innhold

fullmåne... pøh...

Anbefalte innlegg

Skrevet

virket ikke på meg i alle fall!!! noen som vet om noen det har virket på?

er nå en dag på overtid

Videoannonse
Annonse
Skrevet

funket ikke på meg heller. jeg skylder på at det var så overskyet at jeg ikke kunne se den. nei vi får vel vagge rundt her til vi blir satt i gang. jeg har gitt opp

Skrevet

Nei den funket ikke her heller..Men har hatt vondt i hele natt uten at det fører noen steder!

Skrevet

Hehe... Her hadde den heller ingen effekt... Sov i grunnen ganske så godt, selv om babyen var helt turbo til tider! Men det merkelige var at rundt kl 02 ble jeg så rastløs at jeg ikke klarte å ligge stille! Har hatt det sånn to netter nå, og det er skikkelig rart! Måtte bare stå opp å gå litt rundt, legge sammen klær og vandre litt til før jeg kunne legge meg igjen, og da sov jeg veldig godt... Noen som har det sånn??

Skrevet

Pluselig kl 24 i natt begynte det å hagle vonde kynnere, og jeg lurte litt på om noe var på gang. Har ikke hatt det slik før. Men etter at jeg fikk gått på do og lagt meg igjen (og sovnet - var så trøtt) sluttet de av seg selv...

5 dager igjen...

Skrevet

Nei det gjorde den ikke! Jeg satt til i sofan og ventet på magien.. men den kom ikke..

ble sur og vite fingern til månen.. hihihih

Sambo trodde jeg viste fingern til han.... lol'

8 dager igjen, skal vist sitte her litt til!

Skrevet

Jeg fikk rier hvert 5 min i går fra ca 22-23 tiden. Klokken 04 ringte vi føden. Fikk ikke sove og det var veldig vondt. Hadde bare 1 cm åpning, så ble sendt hjem med smertestillende.. Det ble en bomtur på oss, men hadde aldri sovnet uten! I dag er det fremdeles tak ca hvert 5 min, men de varer bare 30-40 sek.. Må vare over 1 min fikk jeg beskjed om.. AUAU! Håper jeg slipper å gå sånn lenge! Så sliten..

Fra søndag til natt til i dag har jeg gått fra null åpning til 1 cm..så det går saaakte men sikkert fremover!

Skrevet

Vet ikke om det var fullmånen, men har hatt rier siden halv elleve i går kveld. Har vært ti min mellom dem, men har selv valgt å være hjemme til det blir mer action. Syns likevel det har gått lang tid, syns hun kan komme ut nå;)

Er tre dager på overtid.

Skrevet

Her skjer det lite :( Har termin i dag.

Men fikk akkurat en sms fra en som hadde termin om en uke, og fikk barn i morres. Kunne det ikke ha vært meg...

Skrevet

Slimproppen gikk ihvertfall i går og jeg hadde en del masrier.... Men om det var fullmånen, det spørs jo. Er 7 dager på overtid.

Skrevet

nei ingenting her heller!! :(

bortsett frå masse stikningar i underlivet og nedpress, men lurer på (håper) det var snuppa som festa hodet :)

ellers litt uggen i magen idag, men lurer på om det kan skyldast treg mage :/

fortsett det slik så blir det lakserolje.....

Skrevet

Virka litt på meg.. hadde masrier i 2-3 timer i natt :( men ikke ordentlige rier

Skrevet

Pfth... den beit ikke på meg heller. Termin i dag og trodde en stund jeg hadde begynnede rier på morgenkvisten, men de gav seg etter en time, og siden har jeg ikke kjent snurten til dem. Typisk. Var vel bare maserier eller kynnere igjen.

Hele familien og slekta bakover har født for tidlig, og jeg er øyeblikkelig på overtid... hva er det for tull, da? Jeg vil føde nå! :)

Skrevet

usj! så kjedelig!

synest desse lureriene kan slutte å lure.....berre sett i gong gi oss rier alle sammen!!

ingen vist å lure oss! det blir vi berre sure av!

Skrevet

Absolutt ingenting skjedde her heller. Hadde termin i går og hadde satt min lit til fullmånen. Har ikke kjent en eneste kynner i hele svangerskapet.

Er man på overtid når man er etter termin, eller er man på overtid først 14 dager etter termin? :)

Min kjære sambo tror ikke det skjer noe før rundt den 10. aug. og han pleier (desverre) ha rett ... frustrert...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...