Koala *g07* Skrevet 31. juli 2007 #1 Skrevet 31. juli 2007 Jeg har en gutt på 5,5 mnd, gir han kun mme og i to av fire måltidene gir jeg malt. Men alikevel blir han veldig hard i magen, og får sjelden avføring. Kan jeg i stede for malt gi sviskesaft, kun på mme? Hvor mye kan jeg evt gi han da? Og gi det etter han har fått mme?
Joikaboll@ Skrevet 31. juli 2007 #2 Skrevet 31. juli 2007 Kjøp ei flaske sviskesaft du og gi han slik det står på flaska. Husker ikke hva som står nå, er 2 år siden jeg hadde så små barn. Men sviskesafta kan du gi når du vil, trenger ikke være i forbindelse med mme.
Gjest Skrevet 31. juli 2007 #3 Skrevet 31. juli 2007 Du får små flasker med sviskesaft som står i hyllen i butikken sammen med barnemat. Jeg hadde samme med minsten. De kan få så mye de vil fikk jeg beskjed om Dersom du gir grøt eller purre så kan du blande sviskesaften oppi dette. Kan ellers gis uavhengig av mat og drikke.
RompeRock Skrevet 31. juli 2007 #4 Skrevet 31. juli 2007 Ok om jeg slenger meg på denne tråden? For jeg har også et spørsmål i forbindelse med sviskesaft. Har aldri sett små flasker med sviskesaft jeg... Hvor mange ml er det på de flaskene? Er det Nestlé? Det glasset jeg kjøpte, på 190 ml, er bare holdbart 3 døgn etter det er åpna. Men det er jo et stort glass... Hva gjør dere? Fryser ned??
Koala *g07* Skrevet 31. juli 2007 Forfatter #5 Skrevet 31. juli 2007 Ja samme her, det jeg har skaffet meg er jo like stort som et middagsglass, og holder seg etter åpning 3 dager i kjøleskapet.. Finnes det mindre flasker?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå