Mariana_K Skrevet 31. juli 2007 #1 Skrevet 31. juli 2007 Endelig!!! Da er jeg klar for fødsel, både kroppslig og mentalt (så langt DET lar seg gjøre...hehe!) Og så og si alt av utstyr er i hus....så her sitter jeg bare å ruger og venter på at lille gullet vårt vil komme ut. Da var den nest siste milepælen på denne lange veien nådd, nå gjenstår det bare å føde! :-)
Anonym bruker Skrevet 31. juli 2007 #2 Skrevet 31. juli 2007 hvor langt på vei er man når man er fødeklar?
Mariana_K Skrevet 31. juli 2007 Forfatter #3 Skrevet 31. juli 2007 Fra man har 21 dager igjen til termin...
Solunger aug-07 og april-09 Skrevet 31. juli 2007 #4 Skrevet 31. juli 2007 Stuper straks etter deg! Skal bli godt å få det overstått, er tungt nå på slutten!
Fabelaktiv Skrevet 31. juli 2007 #5 Skrevet 31. juli 2007 hmm.. var det ikke ved 40 dager til termin at man er høygravid og 30 dager at man er fødeklar...? surrer jeg? (igjen)
Mariana_K Skrevet 31. juli 2007 Forfatter #8 Skrevet 31. juli 2007 Ja, det skal jammen bli deilig å treffe nurket sitt etter 9 lange måneder med venting... :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå