Gå til innhold

Da var jeg FØDEKLAR!!!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Endelig!!! Da er jeg klar for fødsel, både kroppslig og mentalt (så langt DET lar seg gjøre...hehe!) Og så og si alt av utstyr er i hus....så her sitter jeg bare å ruger og venter på at lille gullet vårt vil komme ut.

 

Da var den nest siste milepælen på denne lange veien nådd, nå gjenstår det bare å føde! :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hvor langt på vei er man når man er fødeklar?

Skrevet

Fra man har 21 dager igjen til termin...

Skrevet

Stuper straks etter deg!

Skal bli godt å få det overstått, er tungt nå på slutten!

 

:)

Skrevet

hmm.. var det ikke ved 40 dager til termin at man er høygravid og 30 dager at man er fødeklar...? surrer jeg? (igjen)

Skrevet

Høygravid ved 41 dager og fødeklar ved 21;)

Skrevet

Ja, det skal jammen bli deilig å treffe nurket sitt etter 9 lange måneder med venting... :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...