Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er gravid i 17 uke og har fått time til ultralyd i slutten av august. Da har jeg ifølge egen beregning begynt på uke 21. Er dette en sen ultralyd eller helt uproblematisk? Legger også til at legen mente jeg var et par uker lenger på vei enn jeg tror selv, han hadde nemlig ultralyd-apparat og målte den lille. Jeg vurderer å bestille privat ultralyd, er så spent på å få møte babyen:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

d va en sein, spesielt sidn legen tror du kan være 2uker lengre på vei.

ville ringt å spurt om d va mulig å få en time tidligere og forklare koffor.

ofte får de avbestillinger og d blir timer ledig.

d gjorde eg, fikk egentlig og en sein time,men fikk byttet t uke 18=)

Skrevet

Jeg har fått time i nesten uke 16, dette fordi jeg skal på ferie i august og da ville jeg være i uke 20 før jeg fikk time, og da mente jordmor det var bedre å få den tidligere. Terminbestemmelse er best i uke 17-19, da er alle fostre mest like var svaret hun ga på det.

Skrevet

Tusen takk for svar. Jeg har også hørt at timen min er i seneste laget, men det var ikke mulig å få time tidligere på sykehuset pga ferie. Jeg ringte dem nå, ingen ledige timer foreløpig, men hun ba meg ringe tilbake i neste uke for å høre om noen hadde avbestilt.

Hvis jeg ikke får time på sykehuset før den ordinære timen min, bestiller jeg bare på privatklinikk. Har jo lyst på mest mulig nøyaktig termin:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...