Gå til innhold

da var hodet festet og jeg er 2 gangs:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

nå er jeg så klar til å få henne ut,kunne gjort alt for å fått henne nå.er ganske lei...men en oppmuntrende mld fra legen i dag var at hun var godt festet:).....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Når har du termin da?

Skrevet

ultralyd termin 16 august og lege termin 12 aug...legen sa at hun kan likså godt komme nå som om to uker over tiden...spennende:)

Skrevet

oi ja spennende.. legene og jm har sagt jeg kommer til å føde i god tid før termin hele tiden.. pga ulike faktorer.. men jeg har vært uenig med dem hele veien... nå sitter jeg her da,med 2 dager til termin og er like svær... hehe.

Skrevet

Sjukehuset sa til meg at hode fester seg ikkje hos flergangsfødende...?

Skrevet

Det fester seg ikke nødvendigvis før fødselen, men kan gjøre det.

Skrevet

det kan feste seg hos 2 gangs fødene,men ikke alltid...så da er jeg kansje heldig da..:)det satt bomm fast klarte ikke vrikke det....men det betyr ikkje at eg får før temin fordet,men selvfølgelig håper jeg nå når det er kun 2 uker igjen:)

Skrevet

da er du heldig! her har det ikke feste seg.. det er beveglig og 8 dager igjen!

jeg er sånnpasse lei.. og håper virkelig ikeat hun skal feste seg før hun kommer ut..

Pliz kom ut til mamma, pappa og storebror!

Skrevet

Ser her at det er andre også som synes det er litt rart at hodet har festet seg på flergangsfødende. Jeg har to barn fra før og hodet festa seg ikke på de før i fødsel. Nå er jeg 3.gangs og var hos legen i dag og hun sa at hodet hadde festet seg. så det kan vel skje. ellers er hun ikke så flink, hehe....

Håper det betyr at jeg slipper å gå to uker over termin denne gang også!! :)

Skrevet

jeg er også andregangs, og hodet er godt nede i bekkenet, og festet. 12 dager til termin, men tipper ikke det skjer før det selvom hodet er festet.

Skrevet

førstemann her og hodet festet seg i uke32, min lege mente at jeg kom til å føde før tiden ,men spurte jordmor om dette og hun sa at det har ikke noe å si på når man føder, kan liker gjerne gå 14 dager over tiden. så jeg forberedermeg på det værste jeg:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...