Gå til innhold

Fester dere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg mener, jeg går på besøk til folk, i middagsselskap ol, vi drikker vin, kaffe avec etc, men jeg vil aldri si at jeg går på fest. Når jeg sier fest, så mener jeg at man hører på høy musikk, danser, drikker uten nødvendigvis å spise.... ¨Jeg tror det må være 15 år siden jeg var på en "fest". For meg er det noe som hører ungdomstida til, hva mener dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Aldri. Det nærmeste jeg kommer fest de siste årene, er 70 årslaget til svigermor. Besøk med mat og vin noe oftere, men også sjelden:)

Skrevet

Kunne jo vært gøy å tatt en skikkelig rølpefest en gang da:S Men savner det ikke.

Skrevet

jeg er 23 og sønnen min er 4 mnd, jeg har vært en gang på den lokale puben siden han ble født, men jeg var hjemme igjen før midnatt. men jeg hadde ikkr hatt noe imot en fest med gode venner nei:)

Skrevet

Før jeg ble gravid var jeg litt ute på byen, med vorspiel hjemme hos noen først. Men, det var ikke så veldig ofte egentlig - er nok litt hjemmekjær og elsker å kose meg hjemme med mannen min i helgene :)

Skrevet

Har ikke gått på den slags fest etter at jeg fikk barn, nei...

Er glad jeg hadde mulighet til å feste fra meg som student etc, så jeg har ikke det helt store behovet nå.

Vin og middag er noe helt annet..

Skrevet

ja det sånn jeg fester hvver gang jeg er ute... drikker oss drita, hører på full musikk og danser.. hehe.. men så er jeg sikkert en fjortis ennå,, nettopp fyllt 20.. jeg klarer ikke å sitte rundt ett bord med vennindene mine og nippe til vinglasset.. heldigvis er ingen av mine venner sånn heller..

Skrevet

Ja, det gjør vi. Går aldri i middagsselskap (det er faktisk ingen her vi bor som har det..), men blir bedt bort på middag innimellom. Juleaften/nyttårsaften og kanskje 17.mai er det vin eller øl da, jeg drikker aldri noe til maten med mindre jeg skal "feste". Kjenner det så fort jeg tar ett glass, så det gjør jeg ikke med barn tilstede...

Her finnes også "offentlige fester", dva bygdefest hvor det samler seg flere hundre og hører på ett band som er innleid. Da går vi på fest, og der er det ikke matservering, så det blir jo festing i en forstand du skriver.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...