Adalis Skrevet 31. juli 2007 #1 Skrevet 31. juli 2007 Er skikkelig kvalm og svimmel. Føles ekkelt, har ikke vært slik før. Flere som har det slik? Jeg har hatt jernmangel tidligere, har ikke tatt tabletter på ett år nå. Men kan det komme så fort? I løpet av to dager etter mensen startet?? Har fått "kjempemage" igjen, hadde det for to måneder siden også. Den er veldig hard, og vond og øm. Er det vits i å ringe legen, eller skal jeg bare slappe av litt? Kan ikke være noe farlig? Var litt redd igår kveld når jeg skulle sove, var så svimmel så kjentes ut som jeg skulle svime av mens jeg lå flatt i senga..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå