Gå til innhold

Noen som har prøvd Tan Can??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Den selvbrunings-sprayen...jeg har bestilt den,men ikke turt å prøve den enda! blir man kjempebrun av den,sånn at det ser skikkelig unaturlig ut? varer fargen lenge? jeg skal nemlig i bryllup i helga og hadde vært greit å hatt litt farge på kroppen når man skal pynte seg!ellers noen tips ved bruk av den?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

spray et sted for å teste, feks på låret eller noe.. test alltid sånne ting først! så du ikke ser ut som en zebra..

Skrevet

....thihi :))...jeg har oxo kjøpt den,men den står nå uprøvd på badet!...er så redd for & bli skjollete...det er jo ikke pent akkurat...

Skrevet

Det var den de brukte i big brother som var sist, de så ganske så brune ut, så tror jeg ville testa litt først ja .)

Skrevet

Heia! Har noen veninner som har brukt den, og fortalt at du :

- må ha hjelp til å spraye deg

- hjelp til å skylle dusjen etter du har skylt det av, ellers blir du skjollete.

- ha god tid, du kan vist ikkje gjøre nesten noe i de timene den skal virke.

Lykke til! =)

Skrevet

Hei! Selvbruning er genialt, brukt det i årevis. Ikke får du rynker av det heller:) Har brukt den sprayen flere ganger. Fargen blir ganske bra og naturlig, uten å bli skjoldete. Selv er jeg mer lys enn mørk i huden, men fargen blir fin likevel! Viktig at du skrubber (exfolierer) kroppen godt først, da sitter fargen lengre og lettere å unngå skjolder. Vær obs på tørre albuer, andre utsatte områder, smør deg godt på slike steder først. Påfør gjerne sprayen etter en dusj, etter at huden har fått fuktighet.

Det blir litt "gris" når det gjelder akkurat denne sprayen. Bør gjøre det i dusjen. Sprayen sprer seg godt, og du trenger derfor ikke bruke hender. Vil anbefale deg at du sørger for god utlufting. Synes den er litt "tung" å puste inn. Stå på et vått håndkle i dusjen, så slipper du "neger-fotblad....":) Spray kun et tynt lag. Blir det litt mye en plass, bruker jeg tørke det av med papir.

Har ikke brukt sprayen i ansiktet...Ville vært veldig forsiktig med deg hvis du skal i bryllup i helga:) Kjøp heller en farge kun beregnet for ansiktet. Hvis du skal bli brun til helga, så passer det utmerket å gjøre det noen dager i forveien. Synes fargen er best et par dager etterpå. Ikke bli skremt hvis du blir litt "skitten-brun" etter påføringen. Dette er bare overflate-farge som forsvinner etter første dusj. Da blir fargen mer naturlig.

Hendene er ofte en utfordring...Vær forsiktig her. Hvis du er uheldig, kan det være en ide å prøve Modelco Tan Remover, exfoliating scrub. Koster litt over 200, og skal fjerne uønskede flekker. Det finnes også sprayer som ikke gir varig farge, dvs. vaskes bort etter en dusj. Dette kan jo også være et alternativ. Modelco Bronze Airbrush Sun er et alternativ. Har faktisk ikke prøvd den selv, men det kan jo være et alternativ. Men det er litt mye shimmer i denne sprayen.

Jeg har rpøvd utrolig mange forskjellige selvbrunere. Bl.a har jeg brukt Lancome sine selvbruningsprodukter en god del. Både airsbrushen og moussen. Begge blir fine naturlige farger, lett å påføre! Sprayen er ikke så veldig drøy, rekker kanskje til litt over 2 fulle kroppsbehandlinger. Synes ikke tan can heller er så drøy. Moussen er ganske drøy.

Det kan være en ide å få f.eks. samboer el en annen til å hjelpe deg å påføre rygg og andre vanskelige steder. Tan Can er kanskje ikke favoritten hos meg, men den funker helt greit!

Håper dette var til litt hjelp for deg:) Dette er mine erfaringer iallf. Lykke til:) Og ikke utsett det for lenge mot helga...:)

Skrevet

jepp- den er velprøvd... Og til meg var det ingen suksess altså! jeg og søsteren min sprayet hverandre, og vi ble veldig skjoldete begge to.. Tror nok det er bedre å teste på beina først, før man evt prøver overkropp, og man ser jo at det er litt skjoldete i dagslys, så bryllup er kanskje en litt skummel event å prøve det til;) Men gjør man skikkelig forarbeid, så blir det sikkert ganske bra:

- barbere leggene/armhulene dagen i forveien

- skikkelig peeling dagen i forveien og samme dag

- godt med fuktighetskrem både dagen før og samme dag

- 8 hour cream fra Elizabeth Arden på knær og albuer (SUUUPERVIKTIG - fikk tipset av mamma, og da blir det feilfritt og man unngår brune flekker)

Jeg sverger til selvbruningen fra Dior! Den har jeg brukt i 3 år nå, og gjør man forarbeidet grundig, blir det helt knall! Litt vanskelig på hender og føtter, men bruk tid og jevn det til med q- tips med litt fuktighetskrem på på fingrene, så blir det bra...

Men TanCan- nei, den var jeg ikke fornøyd med...

Skrevet

Tusen takk for svar,dere!!:) tror kanskje ikke jeg tør å prøve den nå før bryllupet heller, ikke noe særlig å komme dit med masse skjolder og sånt! får teste den en annen gang i stedet, og heller prøve å freshe meg opp på en annen måte nå!:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...